Alla inlägg under juni 2009

Av David Eriksson - 30 juni 2009 17:29

MAGSJUKA

Har inte sovit något i natt, vakna vid ett av att jag mådedåligt, sen var det toa hella natten, fy fan...Så nu ska jag sova ett tag sen får man se hur man mår sen...Känns inte roligt så här andra dan på jobbet:( menmen man väljer ju inte själv...Kram på er alla...


WOLF

Av David Eriksson - 29 juni 2009 17:22

FÖRSTA DAN

I dag var det då första dan på jobbet och jag klara fan inte av att se folk liga o lida så där, så det där jobbet kommer jag aldrig utbildamig inom...Jag hoppas barna kan få välja den dan jag är så gamal och kanske blir så där att jag bara liger och inte kan prata eller gå att dom ge mig en spruta så jag får somna in...Men men, så är det och så blir det...Alla ska vi den vägen vandra...Hoppas ni har haft en bra dag i solen o värmen..:)

Kram

WOLF

Av David Eriksson - 28 juni 2009 17:15

SLUT

Fy fan säger jag hehe, jag bruka inte va bakis, men ärligt i dag är jag fan bakis hehe...Måste va värmen, eller vi kan säga det;)hehe..Så nu ska jag sova ett tag innan Emilio kommer hem...I morgon börja jag jobba, ska bli skönt att komma igång,men det är väl inget jobb som jag älskar så jag tar det bara tills jag hitta nå annat:)...Hoppas ni alla mår bra:) kram


WOLF

Av David Eriksson - 27 juni 2009 17:06

GRILFEST

I dag klev jag upp vid 10 och börja städa, för jag ska få besök av några vännen, vi ska grilla och sen ska vi ner på krogen:)

Emilio är ute o cyklar med några kompisar och sen ska dom i väg o badda, det är ju kanon väder här...Leif och bandet ska ju spela i stan i kväll så vi ska ner å se hur det går för han:) så han inte flörta med alla brudar som är där hehe...Nä nu ska jag städa klar...Men ha en trevlig lör:) kram



WOLF

SOL

Av David Eriksson - 26 juni 2009 23:42

SOL

I dag har det varit sol och varmnt, en undebar dag...Min dotter åkte till mamman i dag, men min son ville va kvar, för han ville va med kompisar och se fobollen som börja här på tis:) så det är klart han får det, bara det är ok för mamman....Sen har vi varit o handla lite och ska ha mys kväll:) innan man ska sova:) Hoppas ni alla har haft en bra dag och att ni mår bra...Kram på er alla..

WOLF

Av David Eriksson - 25 juni 2009 21:03

GRILLA

I dag har det varit kanon väder, vi cykla ut till Sören, där vi grilla och hade trevligt...Men det blev lite sent så vi fick låna en bil så vi kom hem, Tova va lite tröt så:) så jag ska lämna den i morgon till nio...Sen så badda barna i dag för första gången:) det var kalt sa dom hehe, men dom var i bra länge...Nu ska jag sitta ute en sväng och njuta i solen:) fy nu är det inte länge kvar, tills man börja jobba...o vant att ta sig upp hehe, men skönt ska det bli :) ta hand om gamla mäniskor, man får lära sig till mor o far är där hehe:)...Nä nu ska jag ut innan man gör kväll, men ha det bäst alla där ute:) kram


WOLF

Av David Eriksson - 24 juni 2009 01:19

UTSENDE ELLER INSIDAN

Ja min fråga som jag har haft ett tag nu, tänkte jag ta bort nu..

Det va en fråga som handlade om vad som folk tycket är viktigast..Utsidan eller insidan..

Så frågan va så går du på utsidan JA

 eller om du går på insidan NEJ

Och det blev

45,5% på JA

54,5% på NEJ


Vist att man titta på utsidan, men det är insidan som får en att stana kvar....

I dag har det varit kanon väder, barna har varit ute o lekt och haft vattenkrig:) sen fick vi besök av Sören, han va här bra länge...Vi bestämnde att vi skulle grilla, så vi grilla kyckling och korv blev kanon gott:)..Hoppas alla där ute har haft en bra dag och att ni mår bra:)...I morgon skulle vi bli bjuden på midda, så vi ska cyckla ut på lång tur i morgon:) ska bli trevligt:)

Sist vill jag tacka för en bra kommentar från ICE, Tack så mycket..Självklart ska man hjälpa varan..Och att anmäla någon gör inte att man kommer över det, men det kan hjälpa att det händer någon annan..Det är va jag tro...:)


Nä nu ska jag sova, bana vakna tifigt hehe...GodNatt till er alla

Kram



WOLF

Av David Eriksson - 23 juni 2009 01:16

LIVET

Livet är skönt

Livet är gott

Livet är undebart

Livet är vackert

Livet är kärlek

Så va rädd om varan

Och hjälp varan om ni kan

Det är det äkta kärleken

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards