Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Förlåt

Av David Eriksson - 10 maj 2010 18:23

FÖRLÅT

Förlåt till er alla trogna läsare, men sen jag börja jobba har tiden bara farit förbi, men nu är jag här och tänkte skriva lite:)

Jag är så glad och har aldrig måt så bra som jag mår nu...Sen jag börja jobba käner jag mig som en ny person...Och att jobba som kock är något som jag trivs med som fan:) Så jag hoppas jag får va kvar där:) och det låter otroligt bra den här gången och han är nöjd med mig och det är roligt att höra:).........Jag hoppas alla trogna läsare mår bra och att allt går bra för er med....


Har ni fundera på hur vårt land börja gå ner mer och mer och det är ju så tråkigt att det ska va så här, snart våga man ju inte låta barna va ute själva och är det så vi vill ha det...Man blir ju bryd varför inte fler säger i från, och vill att det blir hårdare straf för dom som begå brot...Vist ska vi hjälpa invandrare, men vi kan ju inte låta dom få bete sig hur som hälst...begå dom ett brot så ska dom utvisas, så enkelt är det och hårdare straf för dom som är här i från...För vi andra vill ju känna oss trygga där vi bor, eller har jag fel?.....




WOLF

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Eriksson - 5 september 2010 22:56

ETT ÅR TILL Då har man varit i livet ett år till, i dag hade jag min födelse dag:) och den har varit bra...Först vill jag tacka alla som skickat grattis, ni är underbara vänner...Och sen vill jag tacka mina vänner som har varit här och gratta mig o...

Av David Eriksson - 31 augusti 2010 20:21

KOCK Jag måste säga att det är roligt att kliva upp och cykla i väg på jobbet, för nu på slutet har det varit så mycket folk in på lunch och det är någon ny varje dag:) så jag hoppas det kan på en anställning av det här den här gången.... Ja nu ka...

Av David Eriksson - 26 augusti 2010 18:54

SOMMAR Nu är sommaren slut och våra barn har börjat skolan igen, min pojk sa dan innan att det skulle bli så tråkigt att börja skolan igen, men jag tro att det va roligt...För nu ser man han inte på dagarna, för att han ska va med kompisar varje d...

Av David Eriksson - 22 augusti 2010 21:28

HALLÅ IGEN Hej på er alla, nu var det länge sen jag va här och skrev...Har hänt mycket i mitt liv och det är bara till det bätre:) Känner mig otroligt glad och man har fåt en nyt liv...Jag gjorde en mag op och allt har gåt otroligt bra, har nu g...

Av David Eriksson - 19 juni 2010 12:40

SOMMAR Nu är det sommar lov för många, men kan vi säga sommar...Jag tycker sommrarna blir sämre för varje år, dom är inte som när man va liten själv....Men det är mycket som har ändras sen des....Man hade alltid något att göra och man va nästan ald...

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards