Alla inlägg under april 2009

Av David Eriksson - 30 april 2009 01:03

RAKETER

Vi laga go midda och hade trevligt, jag och barna...Sen på kvällen så fick dom av fyra några smällare och sen titta vi på alla andra som skicka i väg raketer:) sen så såg vi på tv och Emilio han somna fram för tv så han fick sova där hehe....Nu har vi maj i vårt land, tiden går fort...Hoppas ni hade en trevlig kväll alla trogna läsare...Kram på er alla...


Kram



WOLF

Av David Eriksson - 29 april 2009 01:11

TOVA 090429

I dag kom min dotter:) är så glad:) vi tog o cykla ut på en lång tur och bara hade roligt, var sol och vackert väder...Sen när vi kom hem så fixa vi midda och titta på tv och sen när Emilio lagt sig så sat jag och Tova uppe ett tag och spela spel:)
Vi hoppas på vackert väder i morgon med...Fast i morgon ska jag börja med att baka en tårta till en kompis, han fyller år i morgon och ska ha med sig tårta till jobbet, så då får kungen rycka in hehe...Ingen annan som vill ha hjälp:) midda eller baka:)

Nä nu ska jag ta och sova med:) slut på en dag till.....Hoppas den har varit bra för er alla...Kram och godNatt


WOLF

Av David Eriksson - 28 april 2009 17:43

HALLÅ 20080428

I dag klev jag upp med med min son och fika frukost, det är så skönt att göra sånt tillsammans:) bara en sak som fatas, en söt o omtänksam tjej:)

Men man få se när det kommer..Det får tiden visa:) Har ju börja prata med en tjej som verka va en otroligt mysig tjej, trevlig, rolig, ja så som man ska va:) men man får se, man kan ju drömma hehe....

I dag har vi varit ute å cyklat igen, men det är inte lika bra väder i dag, har regnat här i dag, va nästan skönt med....Hoppas ni alla har haft en bra och jobbig dag haha:)

Nu ska jag vänta på att hitta hem börja...Men ni få ha det så bra alla där ute..


Kram på er...


WOLF


Av David Eriksson - 27 april 2009 17:37

EN VANLIG DAG

Hej alla glada:) va roligt att ni titta in och hälsa på, det är så trevligt när just ni titta in:) Här är allt bra, i dag har vi städat, så nu är det snyggt som fan här:) bara ringa om nu vill ha hjälp, jag lova att jag hjälper er, är ni singel o tjej så går ni ju förbi alla andra ;)

Nä nu väntar jag på min son, att han ska komma hem i från skolan...Vi ska ut och cykla sen:)...Hoppas det blir bra väder i morgon med...Men nu kommer han hem, men ni få ha det så bra alla trogna läsare:) kram på er alla...


WOLF

Av David Eriksson - 26 april 2009 00:59

SÖNDAG 090427

I dag har det varit sol igen och en underbar dag..Börja städa lite och sen fick jag främande av Eddy, va roligt att han kom över, sen kom Sören ut, för vi skulle fixa Tovas cykel, så jag och Eddy for för att handla lim..Sen när jag kom hem så fixa Sören den och jag fixa fika:)....Emilio hade ramlat med cykeln, men det var ingen fara...Vist är det tråkigt när en vän börja behandla dissa en och man vet inte vad man har gjort, någon man tycker bra om och som man känner att man har kuna prata med:( det gör ont...Men man kanske kan få en förklaring någon gång, för man hoppas dom kommer tillbaka:)..Saknar dig vännen....Annars har den här dagen varit lika bra som alla andra:) livet leker hehe:)

Hoppas ni alla trogna läsare har haft en bra dag med...


Kram på er...


Wolf

Av David Eriksson - 25 april 2009 00:51

LÖRDAG 090426

I dag sov vi länge var så skönt, sen klev vi upp o fika frukost:) sen kom Sören över på fika och så skulle vi fixa tovas cykel, men då hade vi inget lim så vi fick vänta me det..Så vi tog o cykla ner på stan o handla lite och sat oss i solen:) var skönt...Sen cykla jag och Emilio hem...När vi kom hem var det bara att laga midda och sen sat vi ute i solen ett tag på baksidan, sen blev det tv:) var en bra dag..Hoppas ni hade en bra dag med:)

Har ni alla haft en vacker dag med?....

Kram


Wolf

Av David Eriksson - 24 april 2009 17:29

FREDAG OCH SOL

Klev upp med Emilio och sen kom Leif, vi åkte för att byta till sommardäck och sen åkte vi in till stan:) sen blev det lunch och sen skulle han åka hem så jag for hem för att möta Emilio....Sen har vi varit ute lite på baksidan i solen och sen har vi torka golvet och sen va det bara till att fixa till han för han skulle ju på disco, så han drog nys till en kompis:) roligt för dom....Jag ska upp å möta dom sen:) nä nu ska jag ta det lungt efter middan:) och sen kommer det en bra vän...Vi tog någon öl eller hon tog cider hehe och jag tog öl:)och spela tärning haha, farligt, för jag fick bara fem och sexor:(hehe, va roligt och trevligt..Tack Isabelle för en bra freda.. Hör av dig när du vill vännen...Sen när Emilio kom hem så följde vi med henne hem så hon inte behövde gå själv...Det är alltid trevligt att träffa nya trevliga vänner:)....

Sen var det bar att söka sig hem och sova:) GodNatt o kram på er alla trevliga personer där ute:)


Wolf

Wolf

Av David Eriksson - 24 april 2009 01:25

SOL IGEN

En härlig dag igen med sol:) klev upp med Emilio och sen plocka jag undan här hemma...Sökte lite jobb på dan och sen när Emilio kom hem så for vi ut o cykla i solen:) var en bra dag..

Våren här med sol

Våren är här med lycka
Våren är här med glädje

Våren är här med värme

Våren är här med

VårVårVår


Wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards