Alla inlägg under maj 2009

Av David Eriksson - 31 maj 2009 23:56

SLUT PÅ EN MÅNAD TILL

Ja vad säger man, tiden går fort och vad gör man av dagarna..Den här helgen har varit underbar bil mässa och vackert väder:) mer kan man ju inte kräva.. Nu blev jag så där glad som man kan bli, Marie en vän berätade att hon hade förlova sig, lycka till vännen, du är en av dom få som verkligen är värd lyckan:) Ja det är så det ska va lycka eller olycklig...Något jag har tänkt på mycket är att man ska ju bli mogen med åren, men vist är det konstigt att en del kastar bort livet och förstör för sig själv när dom har allt och ändå vill dom va så vuxen och det är dom i endel saker..Men dom våga inte lämna navelsträngen..Men man får hoppas att dom någon gång vakna upp och inser att man måste va rädd om sig och börja tänka sig för lite mer..En nära vän har allt som man kan dröma om och ändå gör min kära vän så duma saker, så man förstår inte hur dom kan leva med dom sakerna...Och så ser man mitt kära ex som prova droger och förstör för sig själv, men hon är ju så otroligt snäll och go när hon är sig själv..Men många är ju så att man blir någon annan när man är med olika kompisar, för när hon är själv då ringer hon och prata och är hur trevlig som hälst, men det är bara då och ändå sitter hon och säger att hon vill ju att vi ska va vänner, för att jag va hennes stora kärlek, men varför visa man inte det då, ja hon gör det i bland..skilnad på vänner:) men du är 19 år det är på tiden att börja ändra på sig och inse att alla är inte snälla, det är inte vuxet att ta droger och bli blåst i huvet och förlora vänner och familj, festa och festa och göra saker man inte tycker om innerst inne..Vill man va vuxen kanske man ska börja visa det och våga va sig själv och våga va lycklig med den man innerst inne älskar...Eller har jag fel ?....Nä nu får det va bra för i kväll och så önskar jag alla trogna läsare en undebar månadag och en trevlig vecka:) kram

WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards