Alla inlägg under maj 2010

Av David Eriksson - 30 maj 2010 18:50

MITT NYA LIV

Från och med måndas så börja jag ett nytt liv och än så länge så går allt bra:)

Och det är en sak jag gör för mig sj, för att jag ska må bra och få vara med mina barn livet ut, för dom betyder allt för mig...Allt det här jag gör nu, gör jag inte för någon annan, även om det kändes som att man gjorde det från början, för det va alla omkring en som sa olika saker och va tvungen att på peka saker som inte en annan tänkte på.....Men nu är jag här och början har börjat bra:) ha det bra liv alla goa vänner och trevligt folk:)

Av David Eriksson - 10 maj 2010 18:23

FÖRLÅT

Förlåt till er alla trogna läsare, men sen jag börja jobba har tiden bara farit förbi, men nu är jag här och tänkte skriva lite:)

Jag är så glad och har aldrig måt så bra som jag mår nu...Sen jag börja jobba käner jag mig som en ny person...Och att jobba som kock är något som jag trivs med som fan:) Så jag hoppas jag får va kvar där:) och det låter otroligt bra den här gången och han är nöjd med mig och det är roligt att höra:).........Jag hoppas alla trogna läsare mår bra och att allt går bra för er med....


Har ni fundera på hur vårt land börja gå ner mer och mer och det är ju så tråkigt att det ska va så här, snart våga man ju inte låta barna va ute själva och är det så vi vill ha det...Man blir ju bryd varför inte fler säger i från, och vill att det blir hårdare straf för dom som begå brot...Vist ska vi hjälpa invandrare, men vi kan ju inte låta dom få bete sig hur som hälst...begå dom ett brot så ska dom utvisas, så enkelt är det och hårdare straf för dom som är här i från...För vi andra vill ju känna oss trygga där vi bor, eller har jag fel?.....




WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards