Alla inlägg under september 2009

Av David Eriksson - 30 september 2009 20:25

HALLÅ PÅ ER ALLA

Då var det onsdag och efterlyst i kväll kl 21.00:) ett otroligt bra program, där dom löser många brot och det är bra...Det är bra synd att dom får aldrig några straf, sverige som ska va så fint...Utläningar som begår brot ska utvisas och alla andra ska få straf så det verkligen känns, inte bara några år...Menar om dom dödar,vålta mm så ska dom inte va ute efter 3-4 år, utan dom ska få sitta inna resten av livet...Det kan ju inte va svårt att ändra...I dag far ju folk in till Sverige och begå brot för att dom vill sitta i fängelse här, det säger bra mycket...Men vi få va glad att vi har efterlyst, för tack vare dom så åker många fast:).

Nä nu ska jag se på tv och ta en fika med pojken:) ha det bra alla där ute...Kram

 

 

wolf

Av David Eriksson - 29 september 2009 16:59

TILL BAKA BLOGGEN

Hallå alla där ute, i går blev det inget skrivet:( eller jag hade skrivit, men när jag skulle spara allt så va det nå fel så det funkade inte att spara....Så då tog jag och stängde ner och la mig...Men nu är man här igen och hoppas det går spara nu haha....Hoppas ni mår bra där ute, sj har det varit en bra dag..Jag åkte med en kompis ut och hjälpte han med några små jobb...Sen kom jag hem tills Emilio skulle komma hem från skolan...Nu ska han börja baskit i kväll, så han och två kompisar ska i väg snart, blir ju roligt för dom:) skönt att ha något att göra....Sj ska jag städa undan lite och se efter om det fins någon tvättid, så roligt haha...Men det måste ju göras...Nä nu ska jag se om någon vill spela nå spel ett tag, men hoppas ni får en bra kväll och va rädda om varan och er själva....Kram på er....

wolf

Av David Eriksson - 27 september 2009 18:25

HEJ ALLA GLADA

Då var det söndag igen och en helg till som vi kan läga bakom oss...Dagarna och veckorna går ju så fort och snart är det vinter, fy fan, den här mörka tid...Många som blir nere under den här tiden...Men det är bara va glad och se framåt, snart sommar o sol igen haha....Hur har er helg varit då? jag prata med en kompis förut och hon hade ite haft någon bra helg, den kille hon träffa, var inte så underbar som hon trodde, men det är ju så vanligt i dag, dom bara leker med känslorna och inte vet va kärlek är i dag, i dag kan som säga älskling bara dom prata på msn haha eller efter en träff, då är det nå fel ju...Så fort går det ju inte...Eller dom här som blir tillsammans över datan och har inte träffa varan haha, ja va sger man...

Nä nu ska jag se på tv med pojken innan den här kvällen är slut med.....Va rädd om er och ge lite kärlek till mig haha:) kram

wolf

Av David Eriksson - 26 september 2009 17:47

GRÅ OCH TRIST DAG

Nu sitter man här och titta ut på det dåliga vädret, det går upp och ner så här på hösten.....Det är dom här dagarna man känner att man skulle vilja ha någon att bara mysa med och kramas med...Men jag och pojken ska ha film kväll i kväll:) Men den här tiden är mörkas och tråkig, så det skulle ju inte va fel med lite kärlek, väme och nähet....Nä nu ska jag blocka undan efter middan och ta det lungnt...Men jag önska alla en trevlig Lördag....:)

 

 

 

WOLF

Av David Eriksson - 26 september 2009 17:47

GRÅ OCH TRIST DAG

Nu sitter man här och titta ut på det dåliga vädret, det går upp och ner så här på hösten.....Det är dom här dagarna man känner att man skulle vilja ha någon att bara mysa med och kramas med...Men jag och pojken ska ha film kväll i kväll:) Men den här tiden är mörkas och tråkig, så det skulle ju inte va fel med lite kärlek, väme och nähet....Nä nu ska jag blocka undan efter middan och ta det lungnt...Men jag önska alla en trevlig Lördag....:)

WOLF

Av David Eriksson - 25 september 2009 09:57

TRÅKIG DAG

Sitter här och titta ut på det gråa tråkiga vädret och söker jobb...Att söka jobb är bara det ett heltids jobb i dag, men man får aldrig ge upp...Även om det känns som man bara vill gå o dö i bland, men tack vare att man har en del att leva för, gör att man stå upp och försöker...AF anser jag inte är någon hjälp för mig, dom gånger jag har kännt mig nertrckt är när jag varit där och det är konstigt att man inte ska få hjälp med lastbilskortet, för att jag har varit arbetslös för länge...Men då skulle jag ju verkligen få ta det, för der fins jobb...Jag har sökt många jobb, där dom har fråga om jag har kortet....Nä dom ska ha ut en på praktik som inte leder till nå jobb, man blir bara nertrckt, att gå där o jobba och visa fram föterna i flera mån för att sedan få höra att nä tyvär, vi kan inte anställa, tack....Men bara att söka och se glad ut:)

 

Önskar alla en trevlig helg, va rädda om er....Kram

 

 

wolf

Av David Eriksson - 24 september 2009 23:43

TORSDAG 24/9

Hallå alla läsare, har ni haft en bra dag?...Själv har jag haft en bra dag, jag följde med Sören till Lit och sen kom Leif  dit så jag åkte med han hem, va trevligt för jag har inte träffa han på länge.. I dag har det varit sol, fast inte så varmnt, men hösten är här och det kan va otroligt vackra dagar, med alla vackra färger....Nu ska jag spela spel med en kompis på msn, så jag får säga godnatt och på återsende i morgon....Kram

wolf

Av David Eriksson - 23 september 2009 19:06

ONSDAKVÄLL

Nu är det så att jag sitter här och väntar på att kl ska bli 21:00 för att sedan kuna se efterlyst, för det går ju ju inte missa....Ett bra program som rensa upp lite i vårt land..... Men mer än hälfeten av alla brot dom tar upp är det utläningar, det säger ganska mycket....Och det är tråkigt att det är så, för dom får otroligt mycket hjälp för att få leva ett tryggt liv här.....Men men det är ju bra att dom får fast alla som begå brot....Efterlyst är ju ett program som har sänts i många år och det är ett program som försöker göra så vi får ett tryggt samhälle....

Nu ska jag göra mig lite te och njuta av kvällen med min son...Hoppas alla där ute får en bra kväll med, kram

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards