Alla inlägg under mars 2009

Av David Eriksson - 31 mars 2009 16:02

IDAG

I dag så var Emilio hemma för han var förkyld, så han hjälpte mig hemma med att städa och baka:) och sen blev vi bjuden på midda oss en kompis Sören och så titta vi på rallybrudar, den var bra tyckte jag...Nu ska vi baka mer, det är till min kära broder...Han ville ha lite bröd mm:) hoppas han blir nöjd...Nä nu ska vi baka men ni få ha det så bra alla där ute och är det någon som vill ha hjälp med att baka så är jag inte så dyr:)....Kram på er alla....



David

Av David Eriksson - 30 mars 2009 16:50

BAKA

I dag är Emilio hemma med mig, han mår inte så bra, så han får va hemma o hjälpa mig att baka, min kära broder ville att jag skulle baka till han, så nu har jag gjort fyra limpor och matbullar och nu gör vi fikaBullar:) får se om han blir nöjd sen då:) säger han nå annat så får han stryk haha...Fy fan tänk va pengar kan styra folk, det är ju sjukt, vi bor i sverige och det som ska va så bra...Men folk har ju inte råd att leva här snart, dåligt med jobb och dyrare att leva...Men hjälpa alla andra det kan vi, men alla som söker hjälp här får vänta eller höra att man har gjort fel, nä vakna upp nu...Nä nu ska jag laga midda och baka vidare, någon som vill komma över på en fika hehe bara att höra av er, inga killar dårå;)

Ha det bäst alla där ute....Kram


David 

Av David Eriksson - 29 mars 2009 23:18

UNDEBAR LÖRDAG

I går vid halv tio for jag och Leif till Gävle, för dom hade en spelning och det här skulle bli en kanon Dag/kväll...Efter att ha varit lite ledsen efter som en person inte kan sluta upp o ringa en o sms hella tiden, fast det var hon som lämna mig, snälla låt mig bara va och ha ett bra liv, jag är inte intresserad av att höra om du träffat någon eller om du saknar mig eller älskar mig längre, det är det sista man vill höra när du ändå ha gjort dit val...Så en stor kram till min kära broder, fan vilken kväll det blev och vilken vacker tjej man fick kyssas med haha...Och du Leif lika vacker på sen som vanligt, fan hade du varit en tjej så hade jag hånga med dig i stälet haha;) det vet du....Så nu kommer det lite bilder från den här undebar kväll o spelning.....Och Anna hon fick mig verkligen på andra tankar mmm man lever :) hehe skönt att va singen, så man kan leva :)

Tack Leif kram på dig....

GÄVLE GÄVLE


David



Av David Eriksson - 27 mars 2009 10:55

PERSONLIGT

 Ni får förlåta mig för att jag inte har varit in på ett tag, har haft mycket att tänka på, livet går upp o ner...Hur ärlig o trogen man är så får man inget till baka förutom att folk tro att man ska ta i mot onda ord och bli sårad...Men efter att ha gåt igenom saker för så har man lärt sig att man inte ska ta i mot och så är det nog för många, att man blir tröt på att va för snäll även om man tycker att det är det som ska räknas..Men jag säger bara en sak till alla er som är för snälla, tänk er för, det är aldrig fel att säga ifrån så att andra lär sig att dom inte kan såra er eller leka med er som dom vill....Sen vill jag tacka för kommentarerna jag fåt, tack så mycket:)...Sen vill jag tacka Leif, min kära broder för allt och nu ska vi rocka på Lördag som för:) Hoppas alla läsare får en undebar helg och ta han om er och om varan...Kram på er alla trogna läsare....


David

Av David Eriksson - 22 mars 2009 23:55

SÖNDAG 22/3

Hallå alla glada läsare:) jag hoppas att ni har haft en undebar Söndag, sj har jag och barna haft en lungn o skön Söndag...Tittat på film och lysnat på music:) och sen missa vi bussen som Tova skulle åka med, så hon får åka en buss i morgon så det fixa sig än då:)....I dag fick jag ett sms av min äkta kärlek, jobbigt som fan, men ändå blev jag glad, hon ville att jag skulle ringa och det gjorde jag..Det som gör det så jobbigt är nog att jag älskar henne så otroligt mycket och jag märker att hon mår så dåligt där nere sen hon gjorde slut...Hon är ju ingen ond person, den rätta Sandra är en undebar tjej med mycket kärlek, men sen hon gjorde slut så har hon varit en person som hon sakt sj att hon aldrig skulle kuna va, när hon har set andra va så, har hon bara sakt att det är fel mm....Men jag önskar henne all lycka, hon kommer alltid att finas i mitt hjärta och det låter kanske dumt, men jag hoppas att hon kommer till baka någon gång, att hon ska vakna upp och ångra sig o förstå att vi hade det bra, för jag vet att som hon lever nu tycker hon inte om, inte den rätta Sandra i alla fal...Så jag vill bara säga till alla där ute som har någon som har någon ni dela livet med, va rädd om varan och ge inte upp bara för att den andra bry sig om er och är omtänksam eller minsta motgång, va rädd om varan....Nä nu är Söndagen slut och jag ska söka mig till sängen, så nu säger jag godnatt till er alla och önskar er en trevlig Måndag:)


Kram



David

Av David Eriksson - 21 mars 2009 21:37

HELG IGEN

Ja då var det helg igen, gud va dagarna o tiden går fort, den här helgen kom Tova till mig tidigare än hon bruka:) det va skönt så man får träffas mer.. I går freda hade vi fullt upp, vi med en go tjej, hon skulle tatuera sig, det blev en örn, blev otroligt bra:) det kommer bilder på lite tatueringar sen:)....Nu ska jag se på star wars som går på 4an, min son Emilio älskar att se dom filmerna:)...Men jag hoppas alla läsare har en underbar Lördakväll och att alla mår bra, snart slut på den här helgen med hehe det är ju otroligt va det går undan...Måste säga att det har varit dåligt med inlägg & kommentarer på slutet, men det kanske kommer några trevliga snart igen:)...Nä nu åter gå jag till filmen:) ha det bäst alla, kram......



David

Av David Eriksson - 19 mars 2009 10:22

KLEV UPP

I dag klev jag upp med Emilio, vi fika frukost innan han skulle till skolan:) Nu ska han få hjälp med skolan läs och skriv, det är ju bra att skolorna hjälper till, så att alla kan få den hjälp dom behöver...Själv tycker jag att dom har för stora krav på barna i dag, jag tycker det är fel att barn ska behöva jobba som dom gör...Barn ska få va barn och börja studera när dom är äldre och förstår va det handlar om...Det är samma sak när man ska välja en arbetsinriktadlinje, fan man är för ung när man ska välja, så ska man studera i tre år och som det ser ut i dag spelar det ju ingen roll om du studera eller inte, för det fins inga jobb ju och fler o fler blir arbetslösa, var är sverige på väg?..

En annan sak som gör mig så arg, det är ju det här som händer i rosengård, vad är det för land vi bor i, man kan ju tro att det är USA..Sverige ska va så snäll och hjälpa alla, men bete dom sig så som i rosengård ska dom fan inte ha någon hjälp, då ska dom utvisa dom...Men det vågar inte sverige, för dom är så rädda för att bli kalad rasister..Men är det oki att låta dom stena polis mm när dom kommer in där och ska hjälpa folk, nä det är det fan inte...Så jag tycker sverige ska införa en sak och det är att dom gör som så, ett brot ska dom utvisas och vissa att sverige inte ta sånt..Folk ska ju för fan kuna gå ut utan att råka ut för saker....Så vad säger ni alla läsare, är man Rasist för att man visar att man inte tycker om våld ?


Hoppas alla får en bra dag i solen:) kram på er alla...


David

Av David Eriksson - 17 mars 2009 23:42

TSDAG DEN 17/3

I dag har jag städat lite sen for jag upp till en kompis o tog kaffe, sen åkte jag och Emilio till Sören och där blev vi bjuden på midda o det va gott:) sen for vi hem och såg på tv och sen åkte vi upp till Sabina och tittade på en film och nu sitter man här o skriver o prata med lite trevligt folk:) innan man ska sova...


Nu har kattungarna öpna ögonen och dom börja gå runt lite:) dom är ju så söta...Dom är nu tre veckor och vad jag vet nu så är det en som är säkert bort lovad, så det är två kvar..400kr st...


Nä min läsare nu ska jag ge mig för i kväll, jag hoppas ni alla mår bra....Kram på er alla....


David

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards