Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av David Eriksson - 21 oktober 2009 19:19

ONSDAGS BLOGGEN

Då va det onsdag och jag kom in nys från en skön promenad, fast kalt som fan börja det va...Den här årstiden är vacker, men det är mörk och kalt, många blir ju nere den här årstiden och du kan jag förstå, jag prata med en granne i dag och han sa att han bruka känna sig nere när det är vinter....

 

Varför tro ni att det blir mer o mer droger i sverige? var tro ni det kommer i från? vilka tro ni tar in det?...Det är inte konstigt att folk har sina åsikter om saker och en del våga säga det och en del våga inte säga det...Men man måste våga öpna ögonen och ta han om sina barn, som ska leva längre en oss...Så ta hand o va rädd om era barn, för det är dom vi älskar....åren går så fort...

 

En annan sak jag har tänkt på är pengar, vad är pengar? 500 kr är inte mycket, fast det låter mycket hehe...En del av mina vänner jobbar och sliter och dom är till och med två i familjen som jobbar och sliter och ändå klaga dom om lite pengar..Men saken är väl det att dom handla saker som dom inte skulle behöva handla och då är det ju klart pengarna försviner...Den dagen dom har 10 000 i mån och det ska räcka till allt, då kan ni börja klaga om lite pengar....En kompis sa till mig en gång eller jag har hört det flera gånger, fan jag blir fatig så fort jag är med dig, då känner man sig omtyckt hehe eller inte....Och vi har varit kompisar sen man va små....Och jag har alltid älskat han som en bror..Men skulle vilja att saker vi prata om blir av....Nä nu ska jag ta o se på tv och se om pojken kommer snart:)

ha en trevlig kväll, kram

 

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards