Alla inlägg den 9 december 2009

Av David Eriksson - 9 december 2009 18:53

9/12 OCH INGE SNÖ

Ja nu är det 9 dec och det är inget snö, känns inte som det är jul snart...Nu är det snart klart i köket så man får flytta in sakerna där igen och sen är det bara att blocka ur det andra rummen, men gud va skönt det ska bli när allt är klart...Men det är ju inte konstigt att det är skönt att bo själv, inget roligt när till o med tjej kompisar börja säger hur dom skulle haft det o ge en små pickar om hur det ser ut här...Inte fan sitter jag hemma hos mina vänner och prata om hur dom ha det, bara dom mår bra....Nä fy fan jag har det bra med pojken och vi mår bra här och det är det som räknas:)  ....I dag va Emilio på träning igen och i morgon är det träning med, och sen på fredag åker dom:) roligt det ska bli för pojkarna:)...Nu ska jag ta en te så är det någon trevlig tjej från stan som är sugen på te så är det bara att höra av er:)hehe....Ha en bra kväll, kram

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards