Alla inlägg den 12 mars 2009

Av David Eriksson - 12 mars 2009 23:10

I DAG 12/3

Ja jag klev upp och for i väg för att besikta bilen vid 07:20, fick ner slag på små saker, så jag har en månad på mig att fixa sakerna, men man har så bra vänner som hjälper en så det fixa sig, tack:)

Sen blev jag bjuden på luch av Leif, var kanon gott tack broder...Sen for jag hem för att vänta på Emilio han sluta 13:00 på skolan, sen for vi till svenstavik för att två tjej kompisar ville handla på Dollar S Tore, va roligt att komma hem i från..Men är man snäll o stäler upp så fins det inget väre när folk klaga på olika saker, ska väl va glad för att man ställer upp tycker jag...Men men alla är ju inte så....Sen kom vi hem och då fixa jag midda, sen har jag å Emilio set på tv o myst bara:)...

Nu är mor o far hemma, får se hur länge dom blir hemma, men det är skönt att dom är hemma igen, har  saknat er otroligt mycket:) och det va roligt att ni var in o hälsa på i Onsdags kväll:)

Nä nu ska jag söka mig till sängen så man tar sig upp med Emilio och sen ska jag tvätta kl 13:00 så roligt, kanske är det någon som vill hjälpa till haha...GodNatt alla trogna läsare, kram....



David

Av David Eriksson - 12 mars 2009 07:51

VILKEN START

Skönt det är när man ser att pojken börja bli så stor att han klara sig själv på morgon, jag for i väg för att besikta bilen inte roligt men det ska ju göras..Men i bland undra man om dom jobba där för att göra folk arg o ledsna, man fixa några fel och sen åka tillbaka, fy fan....Och sen for jag hem för att titta till pojken så han hade gåt till skolan och det var ju inga problem det:) nu ska jag göra kaffe för nu kommer min lilla rock bror haha Leif....Men jag hoppas ni alla trogna läsare får en bra start och en bra dag, kram på er alla...


David

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards