Alla inlägg den 27 juli 2009

Av David Eriksson - 27 juli 2009 20:24

MÅNDA HELLA DAN

Ja då är det en ny härlig vecka och det är stråket 2009 hella veckan och Östersund lever upp...Är ju alltid trevligt när det kommer trevligt o glat folk till den här stan hehe...Det enda som är fel, det är att allt ska va så dyrt, jag menar, hur fan kan man ta 59 kr för en stor stark, det är ett rån och ska man äta på stråket, är det ju inte mycket mat för pengarna...Men annars är Yran något roligt, om folk kan festa och ha roligt bara...Men det är ju tråkigt att det alltid ska va dom som är ute bara för att söka bråk mm...Dom måste ha ett tråkigt liv, eller va tro ni?....Sen vill jag hälsa till Lassa och Lena som var in och lämna en kommentar här på bloggen, hoppas ni får en trevlig och lyckad yra, yra inte bort er bara i vår stora stad:)hehe...Och skulle ni göra det så är det bara att höra av er så ska jag hjälpa er så gott jag kan:)

Och va jag har set så ska det bli bra väder till helgen igen, yran, dom har alltid tur med vädret:) bara hoppas att det stämmer:)

Nä nu ska jag va med min son och se på tv...Men va rädda om varan och ha en bra kväll...Hej då bloggen:)


WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards