Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av David Eriksson - 31 augusti 2009 22:02

MÅNDAG

Då va vi in i en ny härlig vecka och snart en ny månad:) och då fyller man år nästa helg på lördan:) har man klara av ett år till och den ser lika mörk ut än...Man lever som singel och inget jobb, men jag har två underbara barn som får man att se framåt och gör livet underbart, jag älskar er mina änglar....Hur jobbigt det än känns så får man aldrig ge upp, bara att leva vidare och hitta dom där strål dagarna som verkligen får en att le....Och dom är det många av när man har barn:)....I dag skulle min son cyckla till afären, men efter ett tag tyckta jag att han varit borta länge så jag ringde han, för att höra var han var...Det kan jag inte säga pappa sa han, för jag fixa en överraskning till dig hehe så go...Så jag får se på Lörda va det va :)

Nä nu ska jag av sluta kvällen, så nu säger jag GodNatt till alla trevliga där ute, kram....

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards