Alla inlägg den 11 juni 2010

Av David Eriksson - 11 juni 2010 00:06

JOBB

jag fick höra här om dan att dom ska införa en ny sak för invandrare som kommer till SVERIGE, att dom ska va lovad jobb för att komma in i samhälet, hur fan tänker man då?...När vi inte har jobb till hos som bor här, utan vi får ha praktik och leva på en lön som inte räcker mer en till räckningar...Vi har folk som inte får jobba kvar på sina jobb, för att dom ska dra in på folk, folk som få gå runt på olika praktik jobb, för att det inte fins jobb....Så det gjorde mig otroligt arg, när man kan gå ut o säga att dom ska ha förtur på jobben....Nä hjälp hos att få ett tryggt liv här och hjälp andra sen....


I morgon är det skolavslutning Och min kära son börja sommarlovet med att hoppa runt på kryckor i sex veckor...Men jag ska göra allt för att han ska få en bra sommar:) det är min plickt som far:) så till alla som inte tar hand om era barn, tänker er för, för det är tid ni aldrig får tillbaka....Allt för mig för i kväll, önskar alla en trevlig fredag och helg...



wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards