Alla inlägg under mars 2009

Av David Eriksson - 12 mars 2009 07:51

VILKEN START

Skönt det är när man ser att pojken börja bli så stor att han klara sig själv på morgon, jag for i väg för att besikta bilen inte roligt men det ska ju göras..Men i bland undra man om dom jobba där för att göra folk arg o ledsna, man fixa några fel och sen åka tillbaka, fy fan....Och sen for jag hem för att titta till pojken så han hade gåt till skolan och det var ju inga problem det:) nu ska jag göra kaffe för nu kommer min lilla rock bror haha Leif....Men jag hoppas ni alla trogna läsare får en bra start och en bra dag, kram på er alla...


David

Av David Eriksson - 9 mars 2009 00:02

LOV SLUT

Ja då åter gå vi till vardagen igen, nu är det slut på lovet och skolan börja i morgon...Emilio Sa det, kan vi inte få ha lov en vacka till, veckorna går ju så fort pappa hehe, ja man kom ihåg själv hur det va när loven var slut, då börja det igen plugga o plugga och man skulle slita i skolan mm..Men nu för tiden spelar det ju ingen roll hur mycket dom än studera, för som jobbmarknaden ser ut så är det svårt att få jobb än då...Och i dag stäler dom så stora krav på barna och ungdomar, så man förstår många gånger att dom inte orka med...

Tänk att försäkringskassan inte har betalat ut några pengar än och i morgon är det den 10, jag vet en som kommer att ringa dom i morgon, men gör en annan fel så kan man räkna med att man får höra det...jaja hella landet håller på att gå under...Man längtar till nästa val så det blir lite nyt...


Jaja nä nu ska jag söka mig till sängen så man ta sig upp i morgon...Ha det bra alla läsare och godnatt...


Kram



David

Av David Eriksson - 7 mars 2009 16:01

MYSSS

I dag har jag varit med barna vi var ut en sväng på en promenad och sen var vi hem å fix go midda och såg på melodifestvalen och sen blev det en film:) i morgon åker Tova hem till mamma, för sen på måndag börja skolan igen efter en vackras lov:) hoppas alla trogna läsare har haft en bra helg med och att alla mår bra...Nu ska jag ta det lungt ett tag, blev lite sent i går, kunde inte sova...Men ha det bäst alla där ute:) kram....



David

Av David Eriksson - 5 mars 2009 17:33

TORSDAG

I dag hade jag främande av Lars och sören och sen kom Eddy och hans son å hälsa på, sen stana hans son kvar o lekte med barna :)...

Sen var jag ut på en promenad:) och sen blev det tv med barna...Skönt med Lov för dom...Nu har kattungarna börja öpna ögonen:) så söta dom är, vad jag vet än så är det en kvar, så är det någon som vill köpa en kattunge så har ni chansen än, 400kr, Norskskogskatt....

Nä nu ska det bli midda sen har jag lova Emilio att spela lite med han:)

Så ni får ha det så bra alla trogna läsare...:)


kram


David



Av David Eriksson - 4 mars 2009 22:53

BARNA KOM I DAG

I dag kom barna till mig:) och Tova åker hem på söndag för sen börja skolan igen...vi var på en promenad, det va skönt:) sen såg vi på tv och gjorde lite fika...I morgon måste jag verkligen ringa till Försäkringskassan o fråga va dom gör där, har inte fåt mina pngar så nu är det inte roligt...Men det ska väl fixa sig, får man ju hoppas på...Sen i morgon ska va va ute så mycket som möjligt, hoppas det blir bra väder..:)

Nä nu ska jag ta o sova eller nä ska se på tv haha o sen sova:) men hoppas ni får en bra Torsdag..:)

Kram på er alla..


David

Av David Eriksson - 3 mars 2009 16:07

TRÄNA

I dag börja jag med att gå och det va så skönt, solen skiner och sen kom jag hem å träna med hantlarna och nu ska jag ta o ducha:) den här gången ska jag fixa det här...varför ska jag må dåligt för att andra gör det och måste såra, nä nä det funka fan inte...Utan nu ska jag må bra och sen får man se om turen kommer snart igen, sverige är ju fulllll av vackra och trevliga tjejer:) så och det lär ju va någon av dom som vill ha frukost på sängen haha:) eller...Nä nu ska jag ducha, så hej dåååå på er tills nästa gång:)

Kram


David

Av David Eriksson - 2 mars 2009 16:00

I DAG

I dag har jag sökt lite jobb och försökt att få tag på försäkringskassan, men man ska ju trycka på hella tele innan man kommer fram och sen ska man sitta i kö flera min, det är ju för fan nå fel, gå till baka i tiden...Kan ni förstå, jag har inte fåt mina pengar än och det är den 3 nu, vad säger man...Sen kom det en kompis ut o hälsa på, sen for vi till en annan kompis å hälsa på, skönt att komma hem i från:)...

I morgon ska jag börja ett nytttttt LIV:) ska börja med att gå varje dag o träna hemma:) här ska inte sörja mer utan vi ska klätra upp igen..:)

Hoppas det är bra med er alla...Kram


David

Av David Eriksson - 1 mars 2009 20:45

EN NY MÅNAD

Fy va fort det går, nu är det en ny månad igen...I dag har man varit lite seg, men det hör ju till haha man tycker man sover så bra när man har festat men det gör man ju inte, men trevligt var det..

Hoppas helgen har varit bra för er alla..:) Men nu blir det tv snart tänkte se Beck, har set alla förut men jag tycker att dom är bra...Men ni få ha en trevlig kväll alla goa läsare:)...


Kram


David

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards