Alla inlägg under augusti 2009

Av David Eriksson - 15 augusti 2009 20:11

TJAA ALLA GLADA

Lörda och när jag vakna så va solen här, men nu ser det ut som det ska bli regn, fy fan....Viste är det tråkigt när man mister kontakten med bra vänner som betyder mycket...Har en tjejkompis som bor långt här i från, vi hade bra kontakt förut, vi prata i tele och skrev..Och hon kunde ringa bara så där och vi har dela på många tankar mm, hon är verkligen en bra vän, men på slutet har det blivit mindre på allt, tråkigt...Jag har prova ringt, men då blir det upptaget och tiden fins inte...Men bara hon mår bra så är jag glad:)....Man mister många bra vänner på livets gång och sårad av kärleken ska man bli mer än en gång innan man träffa någon som man verkligen få dela livet med...Men man är aldrig ensam...Så stå på er alla där ute och vad som än händer så ska ni veta att det går över....Ha nu en bra lörda kväll alla där ute....Kram



wolf

Av David Eriksson - 14 augusti 2009 19:53

FREDAG

Då var det fredag igen, veckorna går fort...Dagen börja med att Leif kom och visa upp sin nya bil och så hade han gjort två nya tatueringar, dom va snygga, sen får vi och tog lunch...Sen åkte jag med Sören upp till Lit han hade jobb där uppe...Se skulle han komma ut efter jobbet och ta någon öl och så laga vi till midda här...Det känns att det går mot höst nu, kalt o fan och så är det mörkare på kvällarna, tråkigt som fan....Nä nu ska jag börja med middan innan Sören kommer ut, men hoppas ni får en bra helg alla där ute...Kram och hej då bloggen...:)



wolf

Av David Eriksson - 14 augusti 2009 19:53

FREDAG

Då var det fredag igen, veckorna går fort...Dagen börja med att Leif kom och visa upp sin nya bil och så hade han gjort två nya tatueringar, dom va snygga, sen får vi och tog lunch...Sen åkte jag med Sören upp till Lit han hade jobb där uppe...Se skulle han komma ut efter jobbet och ta någon öl och så laga vi till midda här...Det känns att det går mot höst nu, kalt o fan och så är det mörkare på kvällarna, tråkigt som fan....Nä nu ska jag börja med middan innan Sören kommer ut, men hoppas ni får en bra helg alla där ute...Kram och hej då bloggen...:)



wolf

Av David Eriksson - 14 augusti 2009 19:53

FREDAG

Då var det fredag igen, veckorna går fort...Dagen börja med att Leif kom och visa upp sin nya bil och så hade han gjort två nya tatueringar, dom va snygga, sen får vi och tog lunch...Sen åkte jag med Sören upp till Lit han hade jobb där uppe...Se skulle han komma ut efter jobbet och ta någon öl och så laga vi till midda här...Det känns att det går mot höst nu, kalt o fan och så är det mörkare på kvällarna, tråkigt som fan....Nä nu ska jag börja med middan innan Sören kommer ut, men hoppas ni får en bra helg alla där ute...Kram och hej då bloggen...:)



wolf

Av David Eriksson - 13 augusti 2009 19:47

HALLÅ ALLA PLOGGARE

Nu är det tors och helgen närma sig:) i dag ska jag åka med Sören en sväng o hjälpa han med lite små saker, Emilio är hos farmor och farfar...Patricia du vet ju att det är dig jag drömmer om ;) sakna dig vännen, hoppas allt är bra med dig...Nu ska jag göra mig klar för att åka ut, men vi hörs snart igen, ha det så bra tills nästa gång...Kram...




wolf

Av David Eriksson - 12 augusti 2009 01:23

EMILIO

I dag ska Emilio åka med farmor till lilla Bräcke och va där dom sista dagarna, innan skolan...Så det är ensamt nu, nu vore det trevligt med en söt vacker tjej här som man kunde få en kram av:) som bara ville mysa lite haha....Men men så är det inte så man få ta kuden haha...I dag åkte jag med Sören någon tim och sen körde vi bort skräp...Sen har jag bara varit hemma, är ju katvakt till två katter:)

Nu ska jag göra kväll och dröma mig bort....GodNatt alla där ute puss o kram



wolf

Hej

Av David Eriksson - 11 augusti 2009 01:14

HEJ

I dag ska vi åka med Sören en sväng och handla sen blir det kaffe här:) som alla andra dar haha....Jag har tänkt på hur mycket man saknar någon att dela livet med, men jag har något som många inte får, två underbara barn och jag skulle aldrig tänka mig ett liv utan dom...Men man hoppas någon snäll omtänksam trevlig tjej ser en någon gång eller någon dag, som bara ser allt det vackra...:)

nä nu måste jag göra mig klar, nu är han här snart...men ha en bra dag alla där ute...kram


wolf

Av David Eriksson - 10 augusti 2009 01:09

NY VECKA

Ja då var vi inne i en ny vecka hoppas alla får en bra måndag...Här är det bara dåligt väder igen, så jag tänker inte skriva så mycket i dag....Nu har jag lova min älskade son att hitta på något...Men ha det så bra alla trogna läsare..Kram på er alla...


wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards