Alla inlägg den 1 mars 2010

Av David Eriksson - 1 mars 2010 19:21

Måndag den 1/3

Då va vi inne i en ny härlig vecka och en ny månad och vi går mot varmare tider och det känns ju så otroligt skönt...Man är ju bra trött på vintern nu, även om vi här uppe i norrland har haft det bra, det kan man ju inte säga om dom neråt hehe, skåne tex:) men skåne kan vi ge tillbaka till danmark haha...

I dag har det gåt bra på jobbet och man är inne på 3e veckan nu, fy fan va det går fort, även veckorna går undan, har man klara av Måndan så går det fort sen:)

Nu ska man duscha o sen se på tv ett tag, men innan jag stänger ner så ska jag ju he in en bild som jag lova:) jag tog den i Lördas när jag och pojken va ute och åkte..Vi har ju festival här i Östersund och det är mycket roligt som händer:) music mm:)


wolf     

Av David Eriksson - 1 mars 2010 00:40

TITTA IN

Titta in en sväng, är på väg till sängen, för nu är man trött och så ska man ju upp och jobba i morgon, det är ju en ny härlig vecka fram för oss:) hoppas alla trogna läsare har haft en lika trevlig o rolig helg som mig:) i går va jag och pojken o titta på nå snyggt på stan, har bider, men dom kommer in i morgon , för nu ska jag sova,...GodNatt o kram

 

 

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards