Alla inlägg den 4 mars 2010

Ex

Av David Eriksson - 4 mars 2010 17:58

EX

När man mister någon så sakna man den personen så otroligt mycket, men sen kommer man som in i det, att leva själv och sen går det över till att man börja sakna någon, någon att dela allt med, någon som älskar en för den man är:)...Nu lite mer än ett år efter så hör mitt ex av sig igen, och jag är ingen som är lång sur, fast jag är sårad som fan över det hon gjorde...Men man måste gå vidare...Och minas det roliga man gjorde tillsammans och det va mycket det:) men det är även skönt att höra att det går bra för henne och att hon har fåt egen lägenhet och har två katter:), mindre tråkigt att hon har fåt crohns sjukdom..En mag sjukdom. Nu ska jag duscha och fixa lite här hemma innan man ska se på tv:) det har varit en undebar dag och solen har varit så härlig:) vill hälsa till en undebar person, Patricia, kram på dig o puss:)

 

Ha en bra tor kväll alla där ute, kram

 

 

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards