Alla inlägg den 3 februari 2009

Av David Eriksson - 3 februari 2009 23:10

SLUT PÅ FIRANDE

Först vill jag tacka Madde och Erika, för att ni firade Emilio i dag, ni är underbara vänner...Jag hoppas ni förstår att hur mycket ni har gjort för mig och Emilio, jag hoppas jag kan ge till baka den lyckan någon gång, tack...Den här dan har varit undebar, vi har firat Emilio hella dan:) Och jag fråga innan han somna, om han hade haft en bra fördelse dag och svaret var, Pappa det här har varit den bästa dan och så fick jag en bamse kram:)..Men nu ska jag göra kväll med, är tröt som fan. Men jag hoppas ni har haft en bra dag alla läsare och hoppas den blir lika bra i morgon med..

Kram på er alla...


David


P.s Erika, det vi prata om i lör och det du sa vill jag tacka för vännen. Dom orden värmnde och du ska veta att jag alltid kommer att va din vän och finnas där när du vill, tack för allt...

Av David Eriksson - 3 februari 2009 07:47

EMILIO 11 ÅR 

Hallå alla glada O trevliga läsare, hoppas ni får en bra dag..:)

Jag klev upp före Emilio och fixa frukost:) och när han kom in så hade jag stält pressenten på bordet:) han älskar raggarbilar, så det blev en sån, det är samlar bilar..Men är lite tröt, så jag tänker sova en tim till nu och sen blir det till att städa klart och fixa:) Madde kommer o hälsa på i dag, hon är så otroligt snäll mot Emilio. Emilio blev så glad när han hörde att hon skulle komma:) det är tråkigt att inte Tova får va med, men hon kommer till helgen:). Nä nu får ni inte läsa mer;) ha en bra dag...Kram.



David

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards