Alla inlägg den 21 februari 2009

Av David Eriksson - 21 februari 2009 11:02

TOVAS FÖDELSEDAG

I dag blev min lilla dotter 9 år, och det fira vi med att sjunga för henna på morgon och sen kom det ner en kompis till henna å sa grattis och sen for vi alla på bio Lasse-Majas detektivbyrå, den var bra:) och  efter bion så for vi hem och när vi kom hem så var mina två äldre systrar här och Jossan barnas kusin för att sjunga för tova o gratta henna:) så då gjorde jag en tårta..Sen laga jag till en undebar midda, med bea,kött och pommes frites:) sen på kvällen blev det melodifestivalen och så fick dom godis...Sen var den underbara dagen slut och barna gjorde sig klar för sängen...Så nu sitter jag här som vanligt och prata med några vänner och har även prata med Sandra fast det känns jobbigt, när man känner som man känner, vi hade 2,5 år tillsammmans underbara år och aldrig trodde jag att hon skulle lämna en, men livet är grymnt:(

Nu i natt kl 03.00 fick min katt den första kattungen, det sluta på fyra till slut:) o dom är så små o söta, så är det någon som vill köpa en katt så är det bara att höra av er, det är Norskskogskatt så dom blir lite dyrare 400....Nä nu ska jag titta till dom små och sen ska jag o barna hitta på något innan Tova åker hem i dag....Hoppas ni alla trogna läsare får en bra dag...Kram på er alla...



David

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards