Alla inlägg den 8 februari 2009

Av David Eriksson - 8 februari 2009 22:11

SLUT PÅ HELGEN

Hallå alla läsare, hoppas ni har haft en bra och trevlig helg...Det har jag, min dotter har varit här och for i dag:( helgen går ju så otroligt fort, tänk om dom kunde förlänga helgen med en dag:) inte illa va..svar till Arna som skrev en kommentar, ja jag gjorde alla på samma dag vi började kl 11:00 och var klar vid 15:45:) och va roligt att höra att du tyckte om dom, Tack...Nu ska jag o min son titta vidare på Beck som dom kör på 4an..Såg ni melodifestvalen i går, tycker ni att det var en bra låt som fick gå vidare? personligen tycker jag inte det, Tack Erika för en trevlig Lör och go mat..Fast man var ju slut efter att pojken hade haft kompisar här som fira han, det var 10st barn haha så man var bra tröt i huvet:)...Nä nu börja det, hoppas vi hörs snart alla glada där ute...Kram på er alla...


David

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards