Alla inlägg den 24 februari 2010

Av David Eriksson - 24 februari 2010 22:29

LIVET

Livet är en väg som går upp och ner, man  vill ju vara lycklig och få allt vad livet handlar om..Men vad handlar livet om, ja det är ju olika för oss alla..Men jag tro att dom flästa vill hitta någon som dom får dela livet med och bara bli älskad för den dom är eller är det fel ?...Men alla ska vi bli sårad av kärleken, men jag tro även att man blir starkare av det som såra, även om det kan va en lång väg till baka efter att ha blivit sårad...Jag har prata med en tjej ett tag och hon verka va en undebar person, men hon verka inte veta vad hon vill med sit liv...Så ibland undra man om man verkligen kommer hitta någon att dela livet med...Det felet många gör i dag är att dom går för mycket på utsende, vist det utsende är det första man ser...Men det är insidan som får en att stana kvar, då spelar det ingen roll vilket utsende dom har..Så jag säger till er alla som sitter där själva och sakna någon, ge dom en chans att visa vem dom är och visa vilken insida dom har....Ha en bra natt, godnatt....

Kram

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards