Alla inlägg under april 2009

Av David Eriksson - 23 april 2009 17:16

SOL OCH CYKELTUR

I dag klev vi upp o fika frukost tillsammans jag och Emilio sen drog han till skolan...Sen var jag in å titta efter jobb, men som vanligt, jag förstår inte varför AF fins...Ja det är ju lika dant över hella sverige så...Sen när Emilio kom hem cykla vi ner till stan igen och möte syster och tog en fika..Sen cykla jag o Emilio ner till Ö & B en sväng:) var kanon väder var så skönt....Och det är så härligt när solen o värmen kommer och alla blommer kommer upp, vår vår:)

Sen tog vi oss hemm och jag fixa midda till Emilio och syster o mig...Sen såg vi på tv och sen var det ju sova av igen hehe, till min granne kom och slog o ringde på dören och skrek igenon brevinkastet, jag bruka fan inte bli arg, men hade någon sagt nå fel skulle jag fan död den fan..Emilio vakna och syster vakna, ja är inte roligt att va omtyckt varje gång haha:)

Nä nu ska jag göra mig klar, hoppas ni får sova gott alla där ute:)


Kram


Wolf

Av David Eriksson - 22 april 2009 17:10

CYKEL TUR

I dag när Emilio kom från skolan så tog vi en cykel tur in till stan, va skönt väder, åkte in på lidel och sen möte vi Sören o tog en fika med han...Han följde med oss hem och så blev han bjuden på midda...Sen såg vi på tv och sen på kvällen kom min älsta syster och sov här.....Sen var den dagen slut, fan dagarna går fort och snart helg och Emilio vill va kvar för han ska på disco och titta på snygga tjejer, fan han börja komma i den åldern :)...Nä nu ska man sova gott en dag i morgon med :) ha det så bra nu alla trogna läsare....Kram



Wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards