Alla inlägg under april 2009

Av David Eriksson - 21 april 2009 00:38

PROMENAD

I dag klev jag upp med Emilio och sen röjde jag här hemma lite...Sen var jag upp till min granne och hjälpte henne med att baka en kladkaka, för hon skulle ha besök av sin mamma:) jag hoppas den blev lyckad hehe, sen ringde emilios lärar o fråga var han var, han skulle va kvar längre på skolan i dag, men det hade han glömnt hehe så han fick gå upp igen:)....Sen åkte vi till lillänge för att handla och sen blev det en lång promenad där i från i solen, det va skönt:) och när vi kom hem så tog vi en skön duch och sen fixa vi lite med cycklarna...Sen fick vi besök av Erika o Sofia:)

Sen så fixa jag till Emilio så han skulle komma i säng:) han är så snäll här hemma, han hjälper till och är så omtänksam, så han fick 70kr nu för han ska på disco på freda och han blev så glad:)....Nä nu ska jag ta o hoppas i säng, men jag hoppas det är bra med er alla där ute och tack till alla som är in och läser på min blogg:)..Kram till er alla...GodNatt


Wolf

Av David Eriksson - 20 april 2009 00:08

BESÖK

I dag fick jag besök av en undebar vän och hennes lilla hud:) va trevligt att du kom å hälsa på vännen(F) du ska se att allt fixa sig, fast det tar tid...Sen så såg jag o Emilio på tv och läste lite:)...Jag har varit ledsen på slutet, för det va så länge sen jag träffa min dotter nu och det ska va en vacka till innan jag kommer att få träffa henne:( men det är tur att veckorna går fort..Hon skulle få komma redan på ons:) så jag hoppas dagarna går fort nu..Emilio ville va kavar i helgen, för han ska på disco:) nä nu är den här dan slut med, men det kommer en bild nu på en go vän...Hoppas allt är bra med er trogna läsare...Kram på er alla


Wolf

Av David Eriksson - 19 april 2009 08:33

VAKNA

I dag vakna jag tidigt, otroligt att man ska vakna så här tidigt när man kan sova ut hehe...Men det är väl så man märker att man blivit äldre, när man vakna före barna och då förstår man att dom har blivit ungdomar haha...Får en att tänka på när far stog o hoppas i golvet för man hade sovit för länge eller stängde av varmvattnet när man hade duchat för länge:) så elak ska jag aldrig bli hehe....

Men man kanske får mer gjort när man vakna så här tidigt hehe, man kan ju hoppas:) nu ser jag att solen är på väg fram, det är ju skönt att solen lyser upp dagen lite:)

Nä nu ska jag vänta på att Emilio vaknar så vi kan ta frukost, men jag hoppas alla där ute får en bra dag, kram på er alla...


 jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Det har jag lärt mig nu
När du brände allt mellan oss

Och du visa hur falsk du var

Så låt mig vandra upp

När du går ner

Ha ett undebart liv


David

Av David Eriksson - 18 april 2009 13:23

Väduren 20. mars - 19. april
Var öppen för det impulsiva, och ta emot de möjligheter, som dagen bjuder på. Det kan säkert bli ganska underhållande ... Vågen 23. september - 22. oktober
Du kan ha fått en idé, som du har svårt att släppa igen - även om den verkar svår att genomföra. Låt den mogna i tankarna.        Oxen 20. april - 20. maj
Mår kontot bättre av en hemmakväll än en runda på stan? Du kan behöva vara påpasslig, när det handlar om din ekonomi. Skorpionen 23. oktober - 21. november
Du kan behöva säga i från i förhållande till någon, kanske en vän/väninna, kanske en familjemedlem. Det är svårt, men nödvändigt.  Tvillingarna 21. maj - 20. juni
Du kan springa in i en gammal bekant, du inte har sett på länge, och mötet kan kanske föranleda till att ta upp relationen igen. Skytten 22. november - 20. december
Håll dig på avstånd från dem, som du av erfarenhet vet inte är bra för dig. Tiden kan göra mycket, men vissa ting ändrar sig inte.       Kräftan 21. juni - 21. juli
I dag är det lagt upp till att samla några goda vänner. Det behöver inte vara något stort och fancy. Det behöver bara vara ni! Stenbocken 21. december - 19. januari
Du kan höra något, som du helst vore utan. Men nu vet du det! Kom ihåg, att man behöver inte använda sig av all sin vetskap.  Lejonet 22. juli - 22. augusti
Om du inte redan har planerat för dagen, är det väl meningslöst att börja på det nu! Hur vore det med att bara njuta av det? Vattumannen 20. januari - 18. februari
Det står kanske något på programmet, som du inte känner dig upplagd för. När du väl är där, kommer det dock nog bli trevligt.  Jungfrun 23. augusti - 22. september
Du kanske behöver att finna en rytm med lite mera ro och regelbundenhet. Det låter tråkigt, men det andra sliter på krafterna! Fiskarna 19. februari - 19. mars
Du kan frestas av ett erbjudande, som låter mycket lovande, men som kanske säljs lite bättre, än vad det i verkligheten är.

Av David Eriksson - 18 april 2009 13:07

VÅR STÄDA

I dag klev vi upp med syster och fika frukost innan hon skulle åka på jobbet, sen börja jag o Emilio och vår städa, tvätta och sen städa vi ute på baksidan:) solen är här och det blev snyggt :) nu ska vi göra någon lunch och sen får vi se vad som händer, vi tänkte se på en film.. Vad tycker ni om våren ni som är här o läser? Själv tycker jag att den är undebar och det är så skönt när solen börja värma med:)

Så nu måste man ju ta å grila snart:) der hör ju verkligen till våren:) och bra music och trevligt främande:) och vill ni ha bra music så kan ni gå in på:

www.radioseven.se

www.neradio.se

Nä nu ska jag fixa lunch, men hoppas ni alla trogna läsare har det bra o ta han om varan:) kram på er alla...



David

Av David Eriksson - 17 april 2009 18:02

HELG

Ja då går vi in i en ny härlig helg och det är inte mycket kvar på den här månaden, otroligt va fort det går..Men det är ju skönt att värmen kommer och man känner sig mycket gladare när den här tiden kommer:)

I dag var Sören och Leif o hälsa på, blev fika, två trogna vänner:)


Nu måste jag tyvär sälja mina två katter som är ca 1,5 år, för grannar här omkring inte tål katter och dom vill va ute å jaga o springa runt :) det är en norskskogskatt svart o vit och en hona norskskogskatt svart o vit. Så är det någon som titta in och läser det här och vill hjälpa två underbara katter att få komma ut på landet där dom kan få springa ute utan att grannar blir sura och rädda för att dom ska bli dåliga, så skulle jag bli otroligt glad om du/ni hörde av er...Jag vill ha 300 för dom och hoppas att dom kan få komma till samma hem:)...Sen har vi en kattunge på 6 veckor som vill komma till ett kärleksfull hem, den får ni för 400 ..Dom är i Östersund.....


Nä nu ska jag och Emilio åka i väg snart för han vill handla lite helg godis:). Men trevlig helg till er alla, hoppas ni får det bra alla trogna läsare:)...Kram på er...



David

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards