Alla inlägg under april 2009

Av David Eriksson - 5 april 2009 22:14

SÖNDAG IGEN

Ja då var det söndag igen och min dotter for till mamma i dag, jag mår så dåligt av att man inte träffas mer...Tid går så fort och man får som inte den kontakt man ska ha med sina barn..Men då säger folk, ja man det är ju lika mellan Emilio o mamma med, ja vist är det..Men det var inte jag som valde att flytta så långt i från...Jag och Emilio har det otroligt bra, men jag saknar min dotter så otroligt mycket...Ja nu är det påsk snart, ska ni ut å åka skider o skoter nu då, sj ska jag ta det lungt för mig sj....Nä nu ska jag hoppas in i duchen och se klart på tv:) Men jag hoppas det är bra med er alla trogna läsare:) kram på er alla...


David

Av David Eriksson - 3 april 2009 19:18

NY HÄRLIG HELG

Ja du var det helg igen och min dotter kom i dag Tova:) så i helgen ska jag bara va med barna o göra roliga saker som att teckna, film mm....I kväll blir det så ska det låta och sen är det talang med:) så man få se va det blir för nå roligt:)....Men jag hoppas alla får en trevlig helg och att ni tar hand om varan....Kram på er alla..:)


P.s Jag fick då höra att jag hade lyckas med det jag baka till min lilla rock broder, tack, va roligt att ni tyckte om det:) kram....



David

Av David Eriksson - 2 april 2009 15:23

Av David Eriksson - 2 april 2009 15:17

HALLÅ

I dag klev jag upp med Emilio för i dag fick han gå på skolan, han hade så lite hosta i dag...Sen kom min broder och sen åkte vi till Järpen en sväng..I går såg jag o Emilio den första vår blomman:), kommer bild ...Nu ska jag städa så nu säger jag hej då så länge, så hörs vi snart igen...Hoppas alla mår bra....Kram...


David

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards