Alla inlägg under april 2009

Av David Eriksson - 16 april 2009 20:37

PROMENAD

I dag vakna vi och klev upp o gjorde en undebar frukost, sen tog vi en promenad och sen var vi upp o hälsa på Erika:) roligt att se dig vännen...Sen tog vi oss hem för Lars skulle hälsa på en sväng och sen kom Sören över på kaffe...Sen börja jag och Emilio o städa, han hjälper till hemma och jag tro fan inte det är någon annan i han ålder som hjälper till så mycket hemma som Emilio gör...Dom har säker mamma o pappa som gör allt...Men det gör ju aldrig ont att lära sig att man måste hjälpa till hemma:) Och nu är han ute med några kompisar:)....Nä nu ska jag se på tv och ringa hem Emilio för nu är kl 21..Men jag hoppas alla trogna läsare har det bra och att ni har haft en bra dag med:) kram på er alla..



David

Av David Eriksson - 15 april 2009 20:35

Emilio Hemma

Nu har jag min älskade son hemma igen:) känns skönt, den här veckan ska vi ta vara på sen börja skolan igen...Och tur med vädre har vi med än så länge, i morgon ska vi ut å gå en sväng:) Men jag hoppas alla mår bra och att ni har en bra vacka med nu:) kram

Av David Eriksson - 14 april 2009 18:44

VÅR & VÄNNER

Ja vist är det så att allt börja bli liv, när solen och värmen kommer...Man ser alla som är så glad och vackra tjejer här o där, det är ju så undebart, dom slår som ut med våren:) om man ändå kunde få va en katt som kan springa runt och bara få leva hehe:) så jag hoppas jag blir en katt i mitt nästa liv haha, men man får hoppas att dom ge fan i kullorna dåra:) hehe...I kväll kommer min son Emilio hem:) så skönt....Nä nu kom min syster, hon ska sova här i kväll...Men ni får ha det så bra alla trogna läsare:) kram på er alla..:)

David

Av David Eriksson - 14 april 2009 18:44

VÅR & VÄNNER

Ja vist är det så att allt börja bli liv, när solen och värmen kommer...Man ser alla som är så glad och vackra tjejer här o där, det är ju så undebart, dom slår som ut med våren:) om man ändå kunde få va en katt som kan springa runt och bara få leva hehe:) så jag hoppas jag blir en katt i mitt nästa liv haha, men man får hoppas att dom ge fan i kullorna dåra:) hehe...I kväll kommer min son Emilio hem:) så skönt....Nä nu kom min syster, hon ska sova här i kväll...Men ni får ha det så bra alla trogna läsare:) kram på er alla..:)

David

Av David Eriksson - 14 april 2009 18:44

VÅR & VÄNNER

Ja vist är det så att allt börja bli liv, när solen och värmen kommer...Man ser alla som är så glad och vackra tjejer här o där, det är ju så undebart, dom slår som ut med våren:) om man ändå kunde få va en katt som kan springa runt och bara få leva hehe:) så jag hoppas jag blir en katt i mitt nästa liv haha, men man får hoppas att dom ge fan i kullorna dåra:) hehe...I kväll kommer min son Emilio hem:) så skönt....Nä nu kom min syster, hon ska sova här i kväll...Men ni får ha det så bra alla trogna läsare:) kram på er alla..:)

David

Av David Eriksson - 13 april 2009 13:09

Det var påsk

Ja nu är påsken över för i år:) hoppas den har varit bra o trevlig för er alla och att ni har fåt go sil och en is kal öl:) själv har jag varit med vänner och bara haft hur trevligt som hälst:) och i går Sön var jag till en kompis å såg på film, så jag kom hem nys..Nu ska jag städa och sen ska jag se på film...I dag har jag haft främande av Leif och hans dotter:) hon lekte med kattungarna:) Nä nu ska jag ta o fixa lite så det är klart tills Emilio kommer hem i morgon:), saknar han så mycket och sen till helgen kommer min dotter:)....Kram på er alla trogna läsare:)


Våren kommer med stora steg

med alla färger som är så vacker

värmen är här och solen med

Nu är vi glada alla i vårt land

svenska flagan den ska upp

upp i det blå den ska

för våren den är här//Wolf



David


Av David Eriksson - 7 april 2009 18:21

VACKER DAG

Hallå alla trogna läsare:) vill tacka alla som är in och läser och alla ni som lämna kommentarer ett stort tack, det är så roligt att läsa va ni tycker om min blogg:)

I dag har det varit ett underbart väder, men i morgon ska det bli dåligt igen...I morgon åker Emilio till mamma, för att fira påsk:) det blir ju roligt för han o få åka skoter mm..

Nu lagar jag till kyckling o ris o sås:) vi får hoppas det smaka bra, fast jag bruka lyckas bra:) ojoj är en kung i köket hehe hallå alla singel tjejer, titta hit;)

ja nä nu ska jag åter gå till middan, men hoppas ni får en bra kväll alla där ute:) kram på er..


David

Av David Eriksson - 6 april 2009 01:28



Himlen så blå och våren är här

Våren här med vackra färger

Våren här med värme och glädje

Våren våren

Våren är här med kärlek

Våren är här och går mot sommaren//D


Livet går upp o ner

Gå på vägen fram

Så kommer du till slutet

Men det är bara du själv som väljer

Om din väg ska va rak, ingen annan//D


Kärlek är inte att slå

Kärlek är inte att styra

Kärlek är inte att svika

Kärlek är inte att nervärdera

Kärlek är att få varandra lyckliga

Kärlek är att få den andre att le

Kärlek är att känna sig värd något//D

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards