Alla inlägg under juli 2009

Av David Eriksson - 22 juli 2009 13:21

SOL!!!

Ja!!! Titta solen skönt...En dag med sol så nu ska jag ut o njuta...För i morgon skulle det bli dåligt väder igen:( så se till att njuta nu hehe...Hoppas alla där ute mår bra...

Har haft en fråga på bloggen

Är det många som ska på yran

Ja: 50%

Nej: 50%

Jag sj ska bara gå på dagen med min son och titta på allt som är där, det är för dyrt för att lösa in sig och sen va det inga artister som jag ville se, så det får va...Får inte ut något att att gå där på kvällen längre...Men det är väl så när man bor i samma stad..Man vill prova något nyt:) nu...Men ni som ska dit, hoppas ni får en kanon trevlig yra och yra inte bort er hehe:).Ha det bäst alla där ute...

WOLF

Av David Eriksson - 21 juli 2009 13:15

DÅLIGT VÄDER

I går hade vi film dag och tv spel och titta bara ut på regnet som kom, fast i morgon har dom lova att det skulle bli bra väder, så man får hoppas på att vi får det då:)

Nu börja stråket i Östersund på freda och på går i en vecka och sen är det yran...Få se hur mycket som händer i år då..Tänk om alla kunde gå ut och bara ha roligt och trevligt, vilken härlig festivall det skulle va:) men tyvär så ska det ju finas dom som ska förstöra för andra och hur vi än gör så kommer det alltid va så....Men till alla er som ska ut för att ha roligt o trevligt, hoppas jag att ni får det och se till att ni aldrig gå själva och tänk på att även om alla verka snälla mm så ska ni aldrig gå i väg med dom...Så kommer det fixa sig:) va rädda om varan...Kram bloggen....

Wolf

Av David Eriksson - 20 juli 2009 20:41

ÖSTERSUND

Här i Östersund regna det och det är otroligt tråkigt väder, men jag och en vän kom fram till att vi bor på fel ställe hehe...Ser man vädret så är det sol ner i landet och här uppe är det alltid regn o tråkigt...Kanske därför tro att vi från norrland alltid är så sura av oss hehe...Men nu ska vi inte se allt mörkt, vi har många fina saker här uppe, inte bara att vi norrläningar är otroligt trevliga och omtänksamma:) men nu för tiden räknas inte det, utan alla ska ha ett utsende som en modell;) men men ta folk som dom är:)

En tanke, vad är snygg då? det är ju olika i allas ögon, så fins det någon som kan säga hur man ska va för att va snygg?, nä det blir svårt det..Du kan tycka en är snygg, men en annan tycker inte det...Så av det här kan man bara säga alla är vi olika och det är ju skönt det:)

Ha det bra alla läsare, kram

WOLF

Av David Eriksson - 19 juli 2009 01:28

Ny bild 2009-07-19

Av David Eriksson - 19 juli 2009 01:15

SÖNDAG

I dag har det varit dåligt väder så vi har tvätta och städa och set film...Och det skulle tydligen va dåligt väder nu ett tag, men yran bruka ha tur med vädret så vi får hoppas det blir det i år med:)

Jag hoppas man får tag på delar till bilen i morgon nu så man får i gång den, vore skönt att få börja använda den igen...Blir ju som mycket enklare, när man ska handla och köra barna till bussen mm...Nu nu är den här helgen över med, så nu blir det sängen...Hoppas allt där ute har haft en bra dag och att ni mår bra...GodNatt o kram....

WOLF

Av David Eriksson - 18 juli 2009 01:21

LÖRDAG

I dag har det varit en ganska bra dag, så bra den kunde bli efter allt...Jag vakna av att Emilio kom in till mig o la sig, sen låg vi o prata om allt livet mm, hur det kan va och bli...Sen kom sören ut, vi skulle fixa bilen..Men kom fram till att det inte va så mycket till att laga, för det va för mycket rost, så det blir till o handla, för nu vill jag verkligen ha i gång bilen..Sen fixa jag midda till alla tre, var jag Emilio och Sören:) Sen fick jag besök av Mia och hennes dotter, va trevligt andra gången dom hälsa på nu:) Hon är så snäll o go...En person som man bara blir glad av att va med:)

Nä nu är det kväll eller natt, så nu ska jag söka mig in till sängen...GodNatt bloggen, kram.....



WOLF

Av David Eriksson - 17 juli 2009 03:04

TRÅKIG DAG

Fy fan va sårad man kan bli, i bland undra man varför man lever....För allt man gör verka bara bli fel...Nä dom man litar på till 100% inte står bakom en, så blir man så otroligt besviken och sårad...Vad är liv?

Kram

Wolf

SOL

Av David Eriksson - 15 juli 2009 14:06

SOL

I dag kom solen hehe, dom lova att vi skulle ha sol hella veckan, men där hade dom bra fel...Men nu är den här och jag och Emilio har städa och fixa här hemma, skönt....Sen blev jag bjuden på kaffe av en granne här och Emilio försvan med en kompis....Nu ska jag boka tid så man får tvätta, så roligt hehe....Få se nu då om vi ska fixa bilen, Leif har lova att han skulle hjälpa mig men få se hur det blir:) det är ju snällt som fan,tack broder...Nu ska jag ta o njuta av solen och tänka på det underbara livet, låter bra i alla fal hehe....Hoppas ni alla läsare får en trevlig dag, kram på er alla...

WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards