Alla inlägg under juli 2009

Mia

Av David Eriksson - 14 juli 2009 00:22

Mia

I dag kom Sören och körde ner mig på stan jag skulle ner till AF för att lämna in några saker...Sen fick jag ett sms av en vän jag inte har träffa på länge Mia...Hon fråga när hon kunde komma på fika:) så jag svara att dom kunde komma i dag...Så Mia och hennes dotter kom ut och hälsa på, var kanon trevligt...Har inte träffa henne på länge...Hon är en underbar person:)

Sen fråga jag om dom vill stana på midda, så dom va kvar...Sen tog vi en promenad till hennes pappa o hälsa på:) var trevligt...Så i dag har jag haft en bra dag med min son Emilio och Mia o hennes dotter:)....

Hoppas alla läsare mår bra där ute...Kram o gor natt....

Wolf

Av David Eriksson - 13 juli 2009 00:07

TÄNK

Man är liten, man växer upp...Men för en del är man alltid liten och av dom får man altid höra, så har det varit sen du var liten...Och allt dåligt man har får man höra från dom...Jo det är våra föräldrar, varför ska det va så svårt att förstå att man är vuxen och göra allt man kan för att över leva..Man tycker man gör rätt, men för dom är det fel...Om det händer något, så får jag höra, du har så svårt att ta kritik, det har du alltid haft, ja man anske hade det för men inte nu för tiden..Men saken är det att dom märker inte det, för nu bor man inte hemma längre...Men en del vänner vet hur länge jag har tagit i mot ner väderande sms från mitt ex och bara tagit o tagit, men inte gjort något...Fast man har vänner som säger att nu får det fan va bra, nu får du gör något...Men man vill inte för man en gång i tiden älskade den här personen och då va hon inte så här...En dag får man höra hur mycket hon sakna en, en annan får man höra att man är ful, fetto, dum mm och sen får man höra vilka vilka hon har sex med..I flera mån har det varit så här och lämna ut nr till vänner så dom skicka elaka sms med..Och vad får man höra, du har så svårt  att diskutera och ta kritik det har du alltid haft....Det är verkligen va man vill höra i det läge.....Men ett stort tack till Leif, TACK broder för allt och för att du fins som en äkta vän....En sak är säkert, va det än är och hur det än är så kommer jag alltid krama mina barn när dom är sårad....Tack till er alla och hjälp varan om det verkligen behövs...

WOLF

Av David Eriksson - 12 juli 2009 00:01

REGNA

Dom sa att det skulle bli sol i dag, men dom hade nå fel hehe regna har det gjort i dag, jo jag såg solen en sväng innan nästa skur kom....Men det är bra skönt med regn i bland, så får man göra allt roligt inne som man inte gör när solen är här hehe städa mm:)

Har ni tänkt på att livet är som julkaländer man vet inte va som döljer sig bakom nästa lucka, vad kommer hända i morgon, ja det vet vi inte, men vi kan hoppas på något bra:) hehe....Va rädda om varan och låt aldrig någon trycka ner er, stå för den ni är och försvara er så gott det går och se till att ni ha det bra...:) Kram på er alla trogna läsare...Kram



WOLF

Av David Eriksson - 11 juli 2009 23:57

I DAG

I dag har jag varit med min son Emilio, vi har måla, spela spel och bara haft en bra dag...Vädret har varit så där, lite sol och så har det regna bra mycket med...Sen laga vi till midda, Emilio hjälpte mig :) tro inte det är många i den åldern som hjälper till så mycket hemma som han gör:)

Nä nu ska jag göra kväll, det är en dag i morgon med....Hoppas alla glada läsare ha det bra och ett stort tack till er alla som är in o läser...GodNatt

Kram



WOLF

Av David Eriksson - 10 juli 2009 11:38

LEIF

I dag kom Leif in en sväng och sen åkte jag med han hem:) var trevligt...Han var ensam med barna, så vi spela spel och sen blev jag bjuden på midda och wisky och en öl:) Tack för en kanon trevlig dag broder:) Sen for vi in till Sören och där fick man sig en liten stärkande dryck hehe eller två:) sen när jag kom hem så stog jag o prata med grannen och en kompis till han...Blev lite kaffe...Sen så gjorde man kväll....Få se om Emilio kommer i morgon:) Hoppas ni alla undebara läsare får en trevlig helg...Kram..

WOLF

Av David Eriksson - 9 juli 2009 19:32

SAK DU UT OCH RESA I SOMMAR?

Det va frågan jag har haft på bloggen ett tag nu och svaret blev..

Ja 60%

Nej 40%

Av David Eriksson - 9 juli 2009 19:22

HALLOOO

Hur är det med alla ute i värden? här är allt bra...I dag har det var halv bra väder och jag har haft främande av Sören, vi såg en film...Nu tänkta jag städa lite så det är snyggt här när barna kommer hem på sön:) och så är det ju helg snart igen...Vi ska grilla här i morgon eller på lör:) om vädre är bra vill säga..Vill hälsa till en trevlig o snäll tjej Erika, hoppas du blir bra i ryggen snart..Men en sak har Erika lärt sig nu:) hoppas inte studsmatta när det regna...Kram på er alla trogna läsare, va rädda om er...



Sommar sommar

sol värme

lika vacker som dig

Du stråla som solen

Du värmer som solen




Va rädd om den du älskar

Va rädd om den du litar på

Va rädd om den du ger dit hjärta

Va lycklig och lev nu

För i morgon kan det va försent



WOLF

Av David Eriksson - 8 juli 2009 16:01

VÄDER

Nu har det varit dåligt väder i några dar och det va skönt från början att få lite regn, men nu vill man ha lite sol igen hehe...Nu ska jag snart åka ut till en kompis och se film, det är skönt att komma hem i från och det är skönare att komma hem hehe....Hoppas allt är bra med er alla och att ni mår bra...Har ni varit ute på något roligt, skulle va roligt att höra..Nä nu måste jag dra, men ha det så bra...Kram

WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards