Alla inlägg under juli 2009

Av David Eriksson - 5 juli 2009 21:01

SÖNDAG

I dag har det varit en lungn dag, man tro man sover så bra när man har festa, men man gör ju fan inte det hehe..Lars kom över och grila i dag och sen for vi o hyrde en film, men den va så dålig så jag kommer fan inte i håg namnet...Nu är det slut på solen, börja regna när som hälst, det är mörkt ute...Men det är skönt att det kommer lite regn nu...Nä nu ska jag se på tv och ta det lungt...Hoppas ni alla har haft en bra söndag, kram...

WOLF

Av David Eriksson - 4 juli 2009 20:57

LÖRDAG

I dag vakna jag vid 09:00 och klev upp och börja städa...Sen så kom Sören ut, vi börja festa vid 18:00 och grannen skulle ut med så vi skulle träffas nere på stan...Vi vart bra många som drog i väg, vart trevligt...Det va bra med folk ute och många norskar ute med...Jag var hemma vid 03:00 och då kom grannen hem med så vi tog och dela på en öl:) och sen gjorde vi kväll...Nu ska jag sova gott...Ha det bra alla trogna läsare, kram på er alla...

WOLF

Av David Eriksson - 3 juli 2009 20:53

FREDAG

I dag for jag och Emilio ner på stan, jag skulle in på AF för att skriva på några papper och sen träffa vi Sören...Vi va på stan och tog en fika och sen skulle Emilio åka upp till mamma...Jag träffa Leif som körde mig hem, hade handla saker till Emilios cykel och sen hade jag och Sören handla öl:) ....Sören kom ut så vi börja festa, men sen kände vi att vi var för trött så vi åkte aldrig ut, vi tar det i morgon :)

Så jag la mig o sov vid 22, var skönt att komma i säng tidigt:)...

Hoppas ni alla har haft en bra dag, kram....

WOLF

Av David Eriksson - 2 juli 2009 20:49

TORSDAG

I dag har man jobbat, fast det är jobbigt att se dom liga som dom gör...Dom kan inte prata och inte gå...Och som det har varit dom här dagarna, varmnt så är det mer synd om dom...Jag hoppas barna kan välja sen när man blir gamal om man ska leva eller inte, jag skulle inte vilja leva så där...

Hur har ni haft det där ute då? har ni alla haft kanon väder?....

Kram

WOLF

Av David Eriksson - 1 juli 2009 17:33

VÄRME

I dag mår jag bra, skönt...Så i morgon blir det att jobba hella dan...I dag var vi o titta på fotboll, det är många lag som är här o spela nu:)

Sören kom ut och va med o titta med:) sen blev det kaffe...Nä nu ska jag göra midda och va med min son...Ha det så bra alla där ute:) Kram

WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards