Alla inlägg under februari 2009

Av David Eriksson - 1 februari 2009 22:17

Söndag 1/2

Förlåt alla undebara läsare för att jag inte har skrivit, men nu är wolf här igen..:) Hoppas ni blir glada av att se mig igen...;)

Nu är den här helgen över med och den har varit lyckad, I fredas blev den midda i trevligt sälskap och på Lördan blev det fest men trevliga vänner, Leif, Sören, Erika och Daniel, tack för en trevlig kväll...Erika fan va vi va grym, va sjung hella kvällen, vi grym vännen..:) Och i dag kom Emilio hem från mamma, känns skönt att han är hemma igen:) Emilio blir 11 år nu på Tisdag:) gud va tiden går fort...:) ska jag fixa tårta och fira han:) han ska få en snygg raggar bil av mig, för att han älskar bilar....Nä nu ska jag ducha och ta o sova, man är seg som fan i dag, konstigt hihi...Önskar er alla en bra och undebar vecka..:)

Kram


P.s Villa tacka för alla trevliga kommentarer...

David

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards