Alla inlägg den 5 september 2009

Av David Eriksson - 5 september 2009 00:53

32 ÅR I DAG

Ja då har man klara av ett år till:) och en bra dag har jag fåt....Börja med att  min son kom in med frukost på sängen och present som han hade handla själv:) och sen när jag kom upp så fick jag fler av min dotter, så jag vill tacka mina änglar för en bra dag....Sen kom Sofia och andreas med vackra blommor, tack snälla..Sen gjorde jag en underbar midda som barna älskade och sen så kom min yngsta syster o hennes barn och gratta mig, Tacl så mycket till alla som grattulera mig i dag....Ja man ser verkligen vilka som är ens äkta vänner ....Sen så titta jag o Emilio på en film och Tova var så trött så hon somna:) ...I  morgon åker hon he,:( tråkigt att helgen är så korta...Nu ska jag av sluta dagen o kvällen....Hoppas alla trogna läsare har haft en bra Lördag med...GodNatt kram...

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards