Alla inlägg den 18 september 2009

Av David Eriksson - 18 september 2009 01:30

Freda 18/9

 

I dag åkte jag och Emilio upp och titta in nya ica maxi och det va mycket att se...Roligt att det kommer nya afärer till Ö-sund med....

Vi handla lite saker där, som det var bra priser på, som vanligt när det är nyt har dom ju erbjudande för att lucka folk....

 

Prata med en tjej kompis i dag och jag tycker hon gjorde fel i dag...Men så fort man visa lite att man bry sig, så blir det fel...Hon hade börja prata med en kille i veckan, han var 22 år...Och i kväll skulle hon träffa han och det va ju roligt, men att åka hem till någon man inte vet något om, mer än namnet är inte så smart..Det  visar bara att man inte bry sig om sig själv och det är ansvars löst...Och att  man bara kan dissa vänner och bara blunda för folk som bry sig om en är inte snällt...

Men vill man inte ha vänner eller folk som visa att dom älskar en som vän och att man har vänner som bry sig, så är det bar att säga till...Jag tro att många med mig kan hålla med om att det här låter lite roligt med, att efter att dom har träffats, så skicka killen ett sms där han fråga om hon vill va tillsammans med han hehe, killen är 22 år hallå....Jag tro att många som har varit med för vet att det inte är så bra om alla går så fort....Och hon vet inte ett ända om killen, mer att han bor hemma oss mamma.....Det är ju något som inte stämmer där....Men väljer man främande person och dissa äkta vänner så är det ju så att dom inte vill ha vänner som bry sig....

Tråkigt att det ska bli så, men många tro ju att alla är så snälla bara dom ler....Även om dom blivit våltagen förut, konstigt att man inte bry sig mer då....

 

Nä nu säger jag GodNatt till alla glada mäniskor där ute och va rädda om varan...Glöm aldrig era äkta vänner och va rädd om dom som visa att dom bry sig om er....Dom vänner är det inte många av, jag har två....

 

 

 

wolf

 

 

 

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards