Alla inlägg den 21 september 2009

Av David Eriksson - 21 september 2009 16:54

EN NY DAG

Ja då var det en ny dag och en ny veckaSkrattandeTrevligt och dagen har börjat bra...Klev upp med Emilio och fika frukost och sen la jag mig när han drog på skolan, börja bli lite förkyld...

Vist är det tråkigt med allt våld som händer omkring oss, men det är ju inte så konstigt att det bara ökar, det är ju inte som för.... I dag får man ju inte säga vad man vill längre, men jag tro att många vet va det bero på... Ni ser ur det är i malmö rosengård, där kan ju folk inte gå ute nästan...Och är det så det ska va ?... Dom prata om att tjejer har för lite kläder på sig mm och därför får dom skyla sig själv i bland, men va fan..Ska man inte få ha på sig vilka kläder man ?.. En del anser att dom klär sig som horor...Men jag tro att dom använder dom kläder dom tycker om... Nä något borde titta över hur det har blivit i sverige... I dag kan dom komma in till Sverige och begå brot och sen får dom sitta i fängelse här, det är ju inte rimligt... Alla borde kuna gå ut och känna sig trygg, men det går ju inte längre...Föra Ons när jag såg på efterlyst, så var det en tjej som hade blivit överfallen, när hon skulle ut med hunden efter krogen, men tack vare att hon hade hunden, så klara hon sig bra...För hunden jaga bort dom haha.. Öpna ögonen och våga se vad det handla om, för ni är inte ensam.....

Nu blir det midda och tv sen och te o halstableter haha låter ju kanon eller inte..Ha en bra Måndas kväll alla glada där ute....Kram

 

 

 

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards