Alla inlägg den 15 september 2009

Av David Eriksson - 15 september 2009 22:39

GODKVÄLL BLOGGEN

Dagen börja bra, klev upp med pojken som vanligt och fika frukost innan han skulle på skolan...Sen åkte jag ut med Sören för att komma ut, det har varit kanon väder här uppe i norrland i dag, det har varit rena sommar vädret, så skönt....Sen kom jag hem till två för då kommer Emilio hem från skolan....Vi gjorde lite saft och sat ute på baksidan ett tag.....

 

Jag tänkte lite och viste är det konstigt att folk ska visa könsorganet i cam så fort dom är på msn, det måste ju va så att dom vill ha en bekräftelse på att dom duger, eller va tro ni...En som jag aldrig trodde gjorde sånt, visa sig göra det..sitta där o visa brösten..Det är ju inte konstigt att det händer så mycket tråkigt, när man gör så...Dom blir hotad mm och det har ju varit otroligt mycket av det nu på slutet....Jag tro inte att alla vet va sina barn gör när du sitter fram för msn och andra sider...Dom vet ju inte vad killarna gör när dom sitter där o visar, en del tar bilder och he ut dom på olika sider...Och vist det är ju olagligt, men dom visa ju...Så vem är det som gör felet, jo dom som visar för olika killar....Tänk er för innan ni ta av er kläderna och fjanta er fram för cam och gör ni ta att det kan va någon som tar kort eller kanske någon som börja hota er....Många av er är söta och otroligt snälla, det borde räcka att få höra det....Va rädd om er själva....

 

Godnatt bloggen

 

 

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards