Alla inlägg den 8 januari 2010

Av David Eriksson - 8 januari 2010 18:40

FREDAG 01/08

Hallå alla där ute, hoppas ni har det bra i kylan, nu vill man att det ska va slut på det kala vädret....Va länge sen det va så här kalt...Hoppas på att det blir bra väder i helgen så man kan va ute:)...Min syster har låna min bil, hon fick låna den i Tisdag, när hon flytta in till Frösön, så hon kunde åka å handla, sen ha den varit där ute för man vill fan inte ut när det är så här kalt...Känns roligt, för aldrig trodde jag att min syster skulle flytta till Östersund, ingen av mina systrar:) från Ånge till Bräcke, från bärcke till Frösön haha...Nu få du bo där ett tag haha....En del tycker det är roligt att flytta haha och ex roligt när man inte behöver bära haha:) ...Det va en fin lägenhet...

Snart kommer Emilios kusin och ska sova här, blir roligt:) så nu ska jag ta undan lite innan han kommer:) trevlig helg till er alla...Kram

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards