Alla inlägg den 14 januari 2010

Av David Eriksson - 14 januari 2010 23:00

SLUTET PÅ EN VECKA TILL

God kväll alla där ute   Dagen ha varit bra, men det är ju så tråkigt att det ska va så kalt, man är som trött på kylan nu...Emilio ville åka skriskor, så jag följde med han upp, va där i en tim och det va för länge fy fan det va skönt o komma in igen haha...Sofia va och hälsa på i dag, alltid roligt när hon kommer, hon är en go vän och alltid så snäll mot barna;) och så fick jag göra kaffe haha, gör ju aldrig det när jag är ensam haha...Leif ringde i dag och sa att han skulle komma för bi och det va roligt, men sen kom han på att han inte hade tid så det blev inte av...Så tråkigt, för det har hänt flera gånger, man få en fråga om något och man blir glad och sen bara nä det går inte, det är som när man säger till barna att man ska hitta på något och så blir det inte av och man ser hur besviken man gör dom....


Min älsta syster har ju flytta in till den vackra stan och det är roligt, det va den sista av  mina tre systrar man trodde skulle flytta in haha, men det är skönt att ha någon av familjen nära och vi kommer ju bra överäns:) så jag bruka säga att hon är älsta men även den yngsta haha.....Tråkigt att man inte kan hitta på något alla syskon tillsammans, men det är ju alltid något som ska va i vägen..I Går blev jag och Emilio bjuden på midda hos syster och det va otroligt gott köttfärspaj blev det,Tack så mycket lilla syster hehe....


Nu ska jag se tv och sen blir det sängen och i morgon åker Emilio till mamma så det blir ensamt i helgen och inte kan man hitta på något, för dom här pengarna ska styra allt, men men det fixa sig...GodNatt alla där ute:) kram



P.s Tack för kommentarena som min lilla mamma och Leif skrivit:)D.s.....




wolf  

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards