Alla inlägg den 17 januari 2010

Av David Eriksson - 17 januari 2010 23:25

SLUT PÅ HELGEN

Hej alla läsare, hoppas ni alla mår bra och att er helg har varit bra och trevlig...Min  ha varit lungn och bra, i fredas åkte Emilio till mamma, det va tråkigt, men så är det ju och det är bara att tycka om läget....Men fedan blev bra hyrde en film med Sören,den va ju inte så bra så man glömnde namnet på en gång haha, lördan skulle Leif ut på krogen med en kompis så jag körde åt han:) skulle va trevligt om vi kunde gå ut någon helg med, vi har kännt varan många år, men vi har fan aldrig varit ute o haft roligt i vår stad:) Sen i dag fick jag låna Leifs bil för att åka till strömsund, Tack LEIF, Emilio blev så glad:) för han behövde inte ta bussen ..Sen va jag och Emilio till syster, för han ville träffa kusinerna...Det är konstigt, jag har bott här i 11 år och när min yngsta syster far in till stan, då hinner hon inte komma o hälsa på eller hitta på något, för den förbanade tiden inte fins, men nu när min älsta syster flytta in, ja då går det otroligt bra att hälsa på, då fins det tid....Men att bara komma in ta en bit mat eller bara kan gå ut o ta en öl bara hitta på något, som många syskon gör.....Men nä, i bland undra man om det är en annan det är nå fel på...Men jag har provat ha kontakt och det verka inte funka så.....

Nä nu ska jag hoppa i säng, det är ju en ny härlig vecka fram för oss haha...GodNatt alla där ute  

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards