Alla inlägg den 18 januari 2010

Av David Eriksson - 18 januari 2010 22:05

NY VECKA

Då va första dan på den härliga veckan slut snart och i dag har jag verkligen inte gjort mycket, jag va med Emilio när han skulle åka skriskor och det va skönt att komma ut, roligt att se när han åker:)

 

Fy fan va arg jag bli av att läsa om alla vargar dom ha mördat, det är så sjukt att dom kan till låta jakt på varg...Vi mäniskor är djur med, hur fan skulle det va om vi börja mörda alla vi tycker förstör i värden ? DET ÄR FEL...

 

Nu på slutat har jag haft den där känslan av att jag sakna någon att mys med, det har tagit tid innan den kom, men nu på slutet har den varit här en del...Skulle va roligt att träffa någon som är omtänksam,snäll, ärlig, har barn så dom vet va det handlar om,trogen och som kan älska en för den man är...Men man får hoppas att den kommer, den kalade kärleken...


Nä nu ska jag ta o se tv sen ska jag sova, GodNatt o kram...



wolf


Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards