Alla inlägg den 30 januari 2010

Av David Eriksson - 30 januari 2010 22:55

LÖRDA KVÄLL

I går var det en bra dag, Emilio hade med sig en kompis hem efter skolan och sen skulle vi ner till en kompis och hans barn, för att äta midda..Va kanon trevligt och sen blev jag förvånad som fan, för mina glada grannar skicka ett sms o fråga om jag va hemma, för dom tänkte komma ner o hälsa på Madda och Lisa och två kompisar till dom...va roligt att dom kom ner, tack för en trevlig förfest:) och ni va ju grym som fan på att sjunga:)...Sen blev det krogen och det va grymnt roligt med, efter som det inte blir så pfta nu för tiden och det känns som det behövs i bland:)....

I dag Lördag har vi tagit det lungt och set på film, jag ,Emilio och Lars..Och så va jag och Emilio ut till syster o tog en kaffe...Men nu ska vi sova..Hoppas alla som titta in mår bra och att er Lördag ha varit bra med:) GodNatt o kram....

 

wolf           

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards