Alla inlägg under september 2009

Av David Eriksson - 3 september 2009 23:40

BRA DAG

Dagen börja med att jag klev upp med Emilio och fika frukost och sen ringde jag min syster och sa grattis, hon blev 34 år i dag:) GRATTIS ERIKA PÅ DIN DAG!!...Sen kom Leif och tog en kaffe, sen skulle han göra ett besök och komma till baka sen...Han ska på spelning i helgen så han sa jag bjuder dig på lunch i dag efter som jag inte kan gratta dig på lördag, va got Tahi mat blev det....Sen for vi till mig och tog en kaffe...Sen Kom Emilio hem vid Två och han va så snäll och hjälpte mig att städa och sen drog han ut för att sälja jultingnar och han har gjort bra i från sig, roligt för han och sen så tävla dom mellan kompisarna haha.....Nä nu ska jag göra kväll, men dotter kommer i morgon:) längtar....GodNatt alla snälla o glad mäniskor....Kram

wolf

Av David Eriksson - 2 september 2009 23:04

ONSDAG 2SEP

ja då va det onsdag och dagen har varit bra...Emilio börja sälja jultingar i dag, fy fan det är snart snö o kalt bläää hehe...I dag började Efterlyst JA!!! hehe....I morgon blir min yngsta syster 34 år och jag har klara ett år till på Lördag:) 32 år har man avvärka...Och min dotter kommer på Fredag:) va länge sen jag träffa henne nu så det ska bli kul...Nä nu ska jag hoppa i säng,GodNatt alla där ute.....Kram

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards