Alla inlägg den 1 november 2009

Av David Eriksson - 1 november 2009 12:33

SNART SLUT PÅ HELGEN

Ja då va det snart slut på den stora spökhelgen :) i går kväll va jag med min son ut för han ville köra bus eller godis...Och han fick mycket godis och han fick över 60 kr, folk är snälla:) Hoppas ni har haft en bra helg alla läsare.. Två av dom vi kom till blev sur som fan, en sa, jag sitter i telefon och slängde igen dören haha och den andra öpna bara dören och slängde igen den på en gång utan att säga nå haha...

Jag har börja prata med en trevlig tjej som verka va en undebar tjej:) så jag hoppas att vi träffas snart:)...Hon har ett vackert namn, Nadia och lika vacker är hon(L)...:)

Och i dag ska man då tvätta, så roligt haha eller inte..Men det måste göras om man inte vill gå naken haha....

Nö nu ska jag fixa lite hemma här, så nu önskar jag er alla en trevlig söndag, kram...

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards