Alla inlägg den 17 november 2009

Av David Eriksson - 17 november 2009 21:54

TISDAG

Hallå allt där ute i mörka landet, det är inte konstigt att folk blir nere den här årstiden...Fan det börja bli mörkt redan vid tre på dagrna och sen blir det bara mörkare o mörkare, när man vakna så är det mörkt...Så jag förstår dom som bara vill sova sig igenom den här tiden....Men sen när sommaren är här ja då är alla så glad och alla tjejer lätt klädda haha så vackert med sommar hehe....

I dag var min far in och hälsa på och tog en kaffe, han hade besikta bilen, sen kom Emilio hem efter två:)....Nu ska jag snart sova, för jag ska ner på stan tidigt i morgon på möte hos AF nasiter ...Fy fan...Så nu säger jag god natt och ha det bra alla där ute....kram

WOLF

Av David Eriksson - 17 november 2009 21:54

TISDAG

Hallå allt där ute i mörka landet, det är inte konstigt att folk blir nere den här årstiden...Fan det börja bli mörkt redan vid tre på dagrna och sen blir det bara mörkare o mörkare, när man vakna så är det mörkt...Så jag förstår dom som bara vill sova sig igenom den här tiden....Men sen när sommaren är här ja då är alla så glad och alla tjejer lätt klädda haha så vackert med sommar hehe....

I dag var min far in och hälsa på och tog en kaffe, han hade besikta bilen, sen kom Emilio hem efter två:)....Nu ska jag snart sova, för jag ska ner på stan tidigt i morgon på möte hos AF nasiter ...Fy fan...Så nu säger jag god natt och ha det bra alla där ute....kram

WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards