Alla inlägg den 19 november 2009

Av David Eriksson - 19 november 2009 22:50

En Bra Dag Skrattande

I dag kom min dotter Tova och ska va här tills på Söndag...Varje gång hon kommer tycker man hon har blivit så stor, men det blir väl så när hon bor så långt borta...I morgon ska dom då gå på disco, Emilios klass är det som fixa det för första gången, så det ska bli roligt att se om det går bra för dom...

 

Viste är det konstigt hur man mister kontakten med kompisar sen man har blivit föräldrar, är som att dom är rädd för barn...Många träffa man på stan och man prata om att man ska träffas, ta en fika mm, men det blir aldrig av...Jag har två kompisar som bruka komma o hälsa på, men så fort det blir helg då kan dom inte komma, och då har en av dom ändå barn i samma ålder...Det skulle bara va så roligt om det verkligen blir av saker man prata om...

 

jaja hoppas det kommer någon o hälsa på i helgen:)

Nä nu ska jag sova så jag orka upp med mina änglar, ha det så bra och sov så gott

Kram

 

 

 

WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards