Alla inlägg den 12 november 2009

Av David Eriksson - 12 november 2009 10:52

HALLÅ ALLA GLADA

Nu va det ett tag sen jag va här och skrev, men nu är jag här och jag hoppas någon är glad över det:)...

Något jag har tänkt på nu, är hur det här sahälet har blivt och hur det ska sluta, fler och fler blir utan jobb..Jag har läst om två arbetsplatser som säger upp folk nu, enna arbetsplatsen är det 100 st som blir utan jobb och det andra är det 25 st...Det är skrämande och man förstår ju att man inte har någon chans att få jobb, när det är så här...Utan man får sänka sig och tacka ja till en praktik plats, där man får ut 300 i mån...Jag förstår att folk mår dåligt och att det blir med rån i sverige, för allt man ska göra kostar pengar, så den som säger att inte pengar är allt har fel, för utan pengar så tar du dig inte långt i dag...Man kommer i håg när man var liten och det var bätre, man åkte på semester och det va ju det roligaste man viste, nu är det inte många som har råd att göra sånt med familjen...Och mycket kommer hända innan det är val igen...Jag hoppas folk tänker sig för innan dom rösta nästa val och se till att få bort dom som är nu...

 

Nu ska jag städa vidare:) hoppas ni får en bra dag och va rädda om er...Kram

 

 

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards