Alla inlägg den 25 november 2009

Av David Eriksson - 25 november 2009 22:00

TRÅKIG DAG

I dag har det varit en tråkig dag, dåligt väder det har regna hella dan och det är snart den 1 dec otroligt...Men än kan det bli snö innan dec....

Jag hade grannen på kaffe i dag en sväng, trevligt ....Inte så många som hälsa på längre...Sen kom Emilio hem vid två, han ville baka lite så han gjorde sockerkaka, blev kanon gott:) sen gjorde jag midda och sen har vi spela tv-spel och sen set Efterlyst, det är bra program, dom får fast många som kanske skulle gå fri annars....Nä nu är det snart sängen, en nu en dag lämna vi bakom oss och inte fan är vi mer glad ....I dag börja jag prata med en tjej som visa sig va min första äkta kärlek, fy fan va man får ångra sig i bland...Hon hade älskat mig med länge och nu har hon en kille på G som är från Kumla, tråkigt tråkigt....Livet är hårt i bland....

GodNatt

wolf

Av David Eriksson - 25 november 2009 22:00

TRÅKIG DAG

I dag har det varit en tråkig dag, dåligt väder det har regna hella dan och det är snart den 1 dec otroligt...Men än kan det bli snö innan dec....

Jag hade grannen på kaffe i dag en sväng, trevligt ....Inte så många som hälsa på längre...Sen kom Emilio hem vid två, han ville baka lite så han gjorde sockerkaka, blev kanon gott:) sen gjorde jag midda och sen har vi spela tv-spel och sen set Efterlyst, det är bra program, dom får fast många som kanske skulle gå fri annars....Nä nu är det snart sängen, en nu en dag lämna vi bakom oss och inte fan är vi mer glad ....I dag börja jag prata med en tjej som visa sig va min första äkta kärlek, fy fan va man får ångra sig i bland...Hon hade älskat mig med länge och nu har hon en kille på G som är från Kumla, tråkigt tråkigt....Livet är hårt i bland....

GodNatt

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards