Alla inlägg den 24 november 2009

Av David Eriksson - 24 november 2009 22:49

LIVET

Livet är underbart

Livet är sårande

Livet är kärlek

Livet är ett prov

För att komma vidare..

Ja så kan man se på livet och dom här tiderna är nog jobbig för många..Många är arbetslös och har varit det i många år och en del blir av med jobben...Och det är ett år kvar till val och på det året kommer dom göra det väre för oss alla...Det här samhället är på väg att gå under och folk våga inte säga va dom tänker eller stå för...Men alla vet va det handlar om...Självklart blir man arg när man kan ta in fler invandrare fast arbetsmarknaden ser ut som den gör och allt fler här har svårt att få det att gå runt...Vi har inte pengar så vi kan handla mat eller ge våra barn en jul...Men det är abra att säga nej till oss och låta oss gå under och sen får du fan inte va sjukskriven..Nä fy fan för det här...Man kan ju för fan inte leva på en praktikplats, men man är ju som en fånga och man har inga val...Hur fan kan dom då ha en lag som säger att du är myndig när du är 18 år och då får du göra va du vill, så är det inte...Dom styr dig hella livet....Och gör du inte som dom säger så säger dom bara att dom kan dra in pengarna...Det är fel när man har det bätre i fängelse en i sit eget hem......

wolf

Av David Eriksson - 24 november 2009 00:46

JOBB

I dag va jag på möte om att bli kontaktperson och jag träffa en kille som jag ska träffa en gång i vckan..Så nu har man ett ex jobb, nu behöver jag bara ett heltids jobbmed:) och det ska jag fan fixa så jag bli av med AF:)

Sen blev jag otroligt glad, jag hade fåt ett hotmail i dag av en tjej och det tog tid innan jag kom på vem det va i från hehe...Det va så att jag har alltid önska mig en hund..När jag va in på blocket för några måndader sen såg jag en tjej som inte kunde ha kvar sin hund och sökte ett nyt hem till sin hund, så jag svara på det...Men efter som hon skrev då att hon hade hitta ett nyt hem till hunden då, så tänkte jag inte mer på det....Men i dag så hade hon skrivit till mig och fråga om jag va intreserad en, för det funkade inte så bra med dom som hade tagit hunden:)  och självklart är jag det:) så till helgen ska jag få träffa hunden JA!!! haha.....Så det har varit en bra dag:) så nu ska jag sova så inget ont kan hända haha...GodNatt alla glada kram

wolf

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards