Alla inlägg den 9 maj 2009

Av David Eriksson - 9 maj 2009 12:03

TREVLIG DAG

Emilio sov oss Erika tills i dag för jag blev bjuden på fest i går, var kanon trevligt, han kom hem vid 11..Sen ringde Leif han undra om jag ville följa med ut och åka en och det va kanon trevlig, för det blir aldrig att vi träffas på helgerna och det är ju tråkigt när man har varit vänner så många år som vi har varit...Vi prata om så mycket som vi ska göra och att det skulle va roligt, men det blir aldrig att vi gör det, så det va kanon roligt att han ringde och han hade med sin son med, så Emilio hade någon att leka med...Sen kom Erika och tre av hennes kompisar, som jag aldrig hade träffa, men dom va trevliga..Vi grila och tog några öl och hade trevligt..Sen frågade Isak om jag ville följa med på krogen, men man är ju inte så rik, men han va så snäll så han bjöd, så jag får bjuda han nästa gång:) var en kanon trevlig kväll, bra med folk och vackra tjejer:) Emilio va och fira en kompis som blev 10 år så han kom hem vid 20:00...Men när vi åkte på krogen så fick han följa med Erika, så han fick sova där i kväll med..Tack Erika...Jag kommer i håg första gången vi träffa varan och inte trodde maan då att vi skulle bli så bra vännen...Men du Erika, du är en underbar vän(F) och äkta vänner har man inte många av..Hoppas ni alla har en trevlig Lörda med och att ni mår bra...Kram


WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards