Alla inlägg den 18 maj 2009

Av David Eriksson - 18 maj 2009 22:40

MÅNDAG

I dag försov vi oss lite:( men det händer i bland, Emilio kom i väg till skolan...I dag har det varit dåligt väder, så man har varit lite trött i dag..Jag har sökt jobb, jag skicka på tre jobb, bara vänta o se...Sen kom Emilio Hem kl 13 och sen ringde Sören och fråga om vi kunde hjälpa han med ett jobb, så det gjorde vi:) tog bra länge, men det va skönt att göra nå:)annat...Sen blev jag och Emilio bjuden på midda oss Sören;Tack, det var kanon gott...Vi var hemma 19:30...Vi titta på tv sen skulle Emilio sova..Ja hoppas Leif hör av sig i morgon något då..Skulle va roligt att få spela in låten...Så tråkigt när man prata om allt roligt sen blir det aldrig av...Men min kära broder jobba ju mycket och borta mycket...Men Hör av dig, är roligt när tiden kommer:).....Nä fan nu ska jag sova..GodNatt alla där ute:)

Kram


WOLF

Av David Eriksson - 18 maj 2009 22:40

MÅNDAG

I dag försov vi oss lite:( men det händer i bland, Emilio kom i väg till skolan...I dag har det varit dåligt väder, så man har varit lite trött i dag..Jag har sökt jobb, jag skicka på tre jobb, bara vänta o se...Sen kom Emilio Hem kl 13 och sen ringde Sören och fråga om vi kunde hjälpa han med ett jobb, så det gjorde vi:) tog bra länge, men det va skönt att göra nå:)annat...Sen blev jag och Emilio bjuden på midda oss Sören;Tack, det var kanon gott...Vi var hemma 19:30...Vi titta på tv sen skulle Emilio sova..Ja hoppas Leif hör av sig i morgon något då..Skulle va roligt att få spela in låten...Så tråkigt när man prata om allt roligt sen blir det aldrig av...Men min kära broder jobba ju mycket och borta mycket...Men Hör av dig, är roligt när tiden kommer:).....Nä fan nu ska jag sova..GodNatt alla där ute:)

Kram


WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards