Alla inlägg den 28 maj 2009

Av David Eriksson - 28 maj 2009 20:44

MINEN

Inte viste jag att jag hade bilder kvar..Det är roligt för man kommer i håg allt vackert:) Vakna upp och ta tag i dit liv vännen..



WOLF

Av David Eriksson - 28 maj 2009 20:30

ALDRIG

En person sa till mig, aldrig ska jag bli som min mamma. Hon festade mycket och har med sig olika gubbar hem och jag mår ärligt talat dåligt över det. Är det något jag inte tycker om och aldrig kommer prova så är det droger. Men har ni tänkt på hur en person kan förändra sig så otroligt mycket och börja leva lika dant som sin mor och börja med droger..Vist är det konstigt att en tjej inte anmäler om hon blivit våltagen och spc om det har hänt två gånger, va tycker ni ? Och ändå forsäter att träffa fel killar...Och det som är det svåraste, är att det är någon man bry sig om och det gör så ont att se att hon mår så dåligt att hon måste förstöra sig själv så otroligt mycket...Jag känner den rätta och hon är inte en dålig person, hon är go, ärlig, rolig, snäll och undebar. Men jag tro att det som gjort att hon blivit så vilsen är att hon aldrig haft en pappa som visat sin kärlek och en mamma som har festat hårt och träffa olika gubbar..För får man inte kärlek av sina föräldrar så blir man ju sårad och sviken..Men man tycker ju ändå att när man haft en sådan uppväxt så borde man va mer rädd om äkta kärlek och verkligen ta vara på den..Inte slänga bort den och leva lika dant som sin mor gjort..Jag hoppas hon vakna upp någon gång och inser vad hon har gjort...Va rädd om dig, du är för alltid i mitt hjärta, för jag vet att den personen som har sårat mig är inte den jag lärde känna...Så vad kan vi säga om allt det här? , jo vi kan hatta något så otroligt mycket men ändå kan vi hamna där själv....Va rädd om er där ute...Kram



WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards