Alla inlägg den 29 maj 2009

Av David Eriksson - 29 maj 2009 01:59

IDAG

I Dag va jag ute och körde bil, jag körde och Leif jobba..Sen tog vi lunch och det blev tahimatt, gott som fan va det eller va säger du broder?...Sen kom Emilio hem vid ett..Vi åkte ut alla tre en sväng sen tog vi en kaffe innan Leif skulle hem till barna:)


Jag måste säga att ni är dåliga på att skriva kommentarer. Kom igen nu:)


I dag prata jag med mitt EX en sväng..Hon skulle få flytta till eget...Jag hoppas verkligen att hon ta tag i sig själv nu och tar den här chansen, annars blir det nog inget av det...Så man hoppas ju att dom ska kunna komma tillbaka och vakna upp.. Men i dagens samhälle kan man inte va blåögd..Som det ser ut i dag ska man va rädd om dom som bry sig och verkligen älskar en..Men en del förstår inte det, tro gott om alla fast dom har råkat illa ut flera gånger och blivet våltagen två gånger och ändå vandra man samma väg..I bland undra man om dom säger det för att få uppmärksam het eller va är det...För blir man så sårad borde man ju anmäla det och man skulle i alla fal inte forsäta att träffa killar för man tro att dom är snälla och trevliga, eller va säger ni..Skulle va intresant att höra va andra tro och tänker...


Sen vill jag önska er alla en trevlig helg....Kram på er alla...



WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards