Alla inlägg den 13 maj 2009

Av David Eriksson - 13 maj 2009 01:56

I DAG 

I dag har man städa klart och sen kom sören på lunch, så vi sat å prata lite om hur värden börja bli, det är nog inte länge kvar innan det är krig i sverige..Bara till hur det är i skåne, det är ju fan inte sverige längre och folk som jobbar som barnd män säger upp sig för dom inte båga åka in där, för då börja dom kasta sten på dom och ge sig på dom, det är för jävligt, ska det va så när dom får hjälp att komma till ett land utan krig, dom får mycket hjälp här för att dom ska få börja om från början...ca 80% av dom som sitter i fängelse här i sverige, är utläningar...Nog tycker jag att det säger bra mycket, ska det va så? vad tycker ni...Om folk våga säga va dom tycker och tänker ändå, men dm flästa sitter hemma och klaga på värden, blir ingen ändring av det....Nä nu ska jag sova så jag ta mig upp med min son, men jag hoppas det är bra med er alla:) godnatt kram....


WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards